🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  2. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  3. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  4. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  5. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42937.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

یوتوب قابلیت تغییر سرعت پخش ویدیوها را در نسخه اندروید آزمایش می کند

یکی از قابلیت های بسیار خوب و کاربردی یوتوب که سال هاست مورد استفاده کاربران دسکتاپ قرار می گیرد، امکان تغییر سرعت پخش ویدیوهاست. این گزینه برای مواقعی کاربرد دارد که می خواهید ویدیوهای آموزشی ...

یکی از قابلیت های بسیار خوب و کاربردی یوتوب که سال هاست مورد استفاده کاربران دسکتاپ قرار می گیرد، امکان تغییر - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سرعت پخش ویدیوهاست. این گزینه برای مواقعی کاربرد دارد که می خواهید ویدیوهای آموزشی را با دقت بیشتری ببینید، یا روی سخنرانی های کوتاه بیشتر و بهتر متمرکز شوید.

قابلیتی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - که از آن صحبت می کنیم شاید به زودی راه خود را به سوی موبایل ها هم باز کند. به گزارش - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 9to5Google، طی چند روز گذشته بعضی کاربران یوتوب در اندروید گزینه تغییر سرعت پخش را در میان امکانات اپلیکیشن مشاهده کرده اند.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

اما عده زیادی هم هستند که تا کنون موفق به - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دیدن چنین قابلیتی در یوتوب نشده اند. بنابراین به نظر می رسد - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - که این قابلیت با یک آپدیت سروری و جهت تست برای جمع اندکی از کاربران یوتوب منتشر شده است.

درست مثل پلیر دسکتاپ یوتوب، در نسخه موبایل هم می توانید سرعت پخش را به میزان 0.25، 0.5 و 0.75 برابر سرعت عادی کاهش داده یا آن را به 1.25، 1.5 یا 2 برابر افزایش بدهید. هر کدام از این سرعت ها مطمئنا برای منظور خاصی کاربرد خواهند داشت.

گوگل هنوز در مورد این که قابلیت مذکور را به طور رسمی به اپلیکیشن اضافه می کند یا خیر واکنشی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نشان نداده، بنابراین تا انتشار جزئیات بیشتر باید منتظر بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone