🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  2. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  3. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  4. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  5. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42935.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

با TIKAD آشنا شوید؛ پهپادی که می تواند چشم انداز مبارزات چریکی مسلح را تغییر دهد

شرکت فلوریدایی Duke Robotics اخیراً از پهپادی به نام TIKAD رونمایی کرده که به گفته سازندگانش «سرباز آینده» خواهد بود. این پهپاد که می تواند جایگزینی برای نیروهای زمینی باشد، وزنی معادل 50 کیلوگرم دارد ...

شرکت فلوریدایی Duke Robotics اخیراً از پهپادی به نام - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - TIKAD رونمایی کرده که به گفته سازندگانش «سرباز - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - آینده» خواهد بود. این پهپاد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - که می تواند جایگزینی برای نیروهای زمینی باشد، وزنی معادل 50 کیلوگرم دارد و ضمن پرواز در ارتفاع 10 الی 460 متری، به چندین سلاح نیمه اتوماتیک و یک نارنجک انداز 40 میلی متری مجهز شده است.

رازیل آتوار، مدیرعامل Duke می گوید به عنوان یک فرمانده نظامی پیشین، که سال های متمادی از عمرش را در میدان نبرد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - گذرانده، همواره امیدوار بود که راهکاری به جز فرستادن سربازان وجود داشته باشد. «در Duke - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - Robotics ما می خواستیم چیزی بسازیم که شکل نبردهای آتی تغییر می دهد و می تواند جان سربازان و غیرنظامیان را در - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - محل مبارزه نجات دهد.»

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

آتوار می گوید با کم شدن نبردهای ارتش در برابر ارتش سنتی، ابزارهای لازم برای نبرد چریکی مهم تر از هر زمان دیگری - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - شده اند؛ و اینجاست که پهپادی با قابلیت تیراندازی از آسمان به کار خواهد آمد. TIKAD به مجموعه ای از تکنولوژی های هوشمند مجهز شده اما شاید هوشمندترین ابزار، سطح دقت و سیستم لرزشگیر رباتیک آن باشد که لگد ناشی از شلیک سلاح ها را جذب می کند. گفتنی است از این لرزشگیر می توان به عنوان واحدی مستقل برای اسنایپرهای روی زمین هم استفاده کرد.

آتوار می - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - گوید که TIKAD از همین حالا برای عرضه آماده است و با دولت برخی از کشورها ارتباط برقرار شده است. وی می گوید از آن جایی که مشتریان این پهپاد ممکن است نسبت به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اطلاعات انتشار یافته حساس باشند، به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - آنها بستگی دارد که در آینده اطلاعاتی درباره محل پرواز این پهپاد خواهیم شنید یا خیر.

- تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone