🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  4. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  5. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42925.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

پشتیبانی نسل بعد اپل تی وی از رزولوشن 4K و محتوای HDR تأیید شد

طی روزهای اخیر، فرمور اسپیکر هوشمند هوم پاد به هدیه ای تمام نشدنی تبدیل شده و دائماً خبرهای خوبی از میان کدهای آن به گوش می رسد. به تازگی «گیلرمو رمبو» یکی از توسعه دهندگان ...

طی روزهای اخیر، فرمور اسپیکر هوشمند هوم پاد به هدیه ای تمام نشدنی تبدیل شده و دائماً خبرهای خوبی از میان کدهای آن به گوش - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران - می رسد. به تازگی «گیلرمو رمبو» یکی از توسعه دهندگان اپل نشانه هایی از نسل بعدی اپل تی وی (Apple TV) را در این مجموعه یافته است.

مدتهاست که طرفداران این اکوسیستم منتظر معرفی «اپل تی وی» با پشتیبانی از رزولوشن 4K هستند و نخستین - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران - زمزمه ها از چنین دستگاهی، اوایل سال جاری میلادی از سوی بلومبرگ به گوش رسید. در این گزارش آمده بود که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران - 4K AppleTV طی سال 2017 و با کیفیتی مثال زدنی وارد بازار خواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران

حال اطلاعات به دست آمده از فرمور هوم پاد در مورد آیتونز هم نشان می دهد که پشتیبانی از ویدیوهای 4K/HDR به این سیستم اضافه می شود. البته پلتفرم های آمازون فایر، گوگل کروم کست و اندروید تی وی مدتهاست که با محتوای 4K سازگارند. از طرفی، کامپیوترهای مَک اپل هم از نمایشگرهای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران - 4K با نرخ رفرش 60 هرتز پشتیبانی می کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران

نکته دیگری که در همین رابطه مشخص شده، سازگاری نسل بعد اپل تی وی با هر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران - دو استاندارد «دالبی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران - ویژن» (Dolby Vision) و HDR10 برای ارائه محتوای HDR است که باز هم نشانه خوبی برای طرفداران اپل به شمار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران - می رود.

گفتنیست طی سال جاری میلادی رزولوشن 4K و محتوای HDR به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نمک آبرود استان مازندران - استاندارد های پایه حوزه صوت و تصویر تبدیل شده اند و قیمت تلویزیون های سازگار با آنها هم روز به روز پایین تر می آید. بنابراین تصمیم اپل برای عرضه چنین دستگاهی، هرچند کمی دیر، اما منطقی به نظر می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ارشک نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
جسارتا سمت 6 شرقی نمک آبرود تعمیرات دارید؟
پاسخ: بله در 6 شرقی شهر نمک آبرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone