🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  2. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  4. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42924.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

همکاری ایران و تایلند در زمینه فناوری اطلاعات، امنیت سایبری و استارتاپ ها

محمود واعظی در دیدار با «پیچت دورونگ کاوروج» وزیر اقتصاد، دیجیتال و جامعه تایلند، ضمن اشاره به قدمت 400 ساله روابط میان ایران و تایلند، حوزه های فناوری اطلاعات، امنیت سایبری و استارتاپ ها را ...

محمود واعظی در دیدار با «پیچت دورونگ کاوروج» وزیر اقتصاد، دیجیتال و جامعه تایلند، ضمن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اشاره به قدمت 400 ساله روابط میان ایران و تایلند، حوزه های فناوری اطلاعات، امنیت سایبری و استارتاپ ها را برای همکاری میان دو کشور مناسب ارزیابی کرد. وزیر ارتباطات در این باره گفت:

در سفر به تایلند مذاکراتی انجام شد و بر اساس - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - این مذاکرات سندی تهیه شده است که با حضور مقامات بلند پایه دو کشور امضا می شود.

آمادگی کامل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - داریم در زمینه امنیت سایبری، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - حوزه نرم افزار و سخت افزار و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - IT با کشور تایلند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - همکاری داشته باشیم.

واعظی همچنین پژوهش در حوزه های مذکور را یکی دیگر از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - فرصت های موجود قلمداد کرد و با اشاره به پژوهشگاه وزارت ارتباطات، از دانشگاه های معتبر سطح کشور نیز به عنوان مراکز پژوهشی با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - پتانسیل بالا یاد کرد.

وزیر ارتباطات استارتاپ ها را نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - زمینه دیگری برای همکاری با تایلند معرفی کرد و گفت:

ایران در حوزه کسب و کارهای الکترونیکی در سال گذشته موفق به ایجاد ۱۰۰ هزار شغل شده است و آمادگی همکاری و تبادل تجربیات - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در این حوزه را با کشور تایلند داریم.

طبق اظهارات آقای واعظی، مقدمات مذاکرات همکاری در سفر سال گذشته رئیس جمهوری ایران به تایلند فراهم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شده بود و اسناد توافق به زودی در سفر نخست وزیر تایلند به ایران به امضا خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone