🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34641.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

هواوی با موبایل های تاشو به نبرد با کامپیوترهای شخصی خواهد رفت

هواوی احتمالاً بیشتر از هر چیز دیگر به خاطر اسمارت فون ها و سخت افزارهای شبکه اش شناخته شده باشد. با این حال این کمپانی چینی با عرضه دیوایس هایی مانند MateBook، شانس خود را ...

هواوی احتمالاً بیشتر از هر چیز دیگر به خاطر اسمارت فون ها - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بندرترکمن استان گلستان - و سخت افزارهای شبکه اش شناخته شده باشد. با این حال این کمپانی چینی با عرضه دیوایس هایی مانند MateBook، شانس خود را در بازار پی سی هم امتحان کرده است. حالا هواوی معتقد است که فرم فعلی کامپیوترهای کنونی که برای ده ها سال بدون تغییر باقی مانده، برای همیشه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بندرترکمن استان گلستان - اینگونه نخواهد ماند. در عوض، هواوی عقیده دارد که آینده در دستان شماست و موبایل های هوشمند، جایگزین غایی برای پی سی ها خواهند بود.

ریچارد یو، مدیرعامل هواوی اخیراً در مصاحبه ای با یک نشریه آلمانی گفته است که اتفاق بزرگ بعدی پس از اسمارت فون ها، مجدداً چیزی به جز اسمارت فون ها نخواهد بود. او باور دارد که هنوز فضای زیادی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بندرترکمن استان گلستان - دست زدن به ابداعات بیشتر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بندرترکمن استان گلستان - وجود دارد؛ از هوش مصنوعی و واقعیت افزوده گرفته تا موبایل هایی با نمایشگر انعطاف پذیر و تاشو. یو می گوید موبایل های تاشو با حل - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بندرترکمن استان گلستان - مشکل نمایشگر کوچک موبایل های فعلی که به هیچ وجه برای کار مناسب نیستند، جایگزین کامپیوترهای شخصی خواهند شد.

مدیرعامل هواوی همچنین اشاره کرده که برای عرضه چنین دیوایسی به بازار، لازم نیست حتی یک سال منتظر بمانیم. در واقع اگر شایعات صحت داشته باشند، هواوی اواخر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بندرترکمن استان گلستان - امسال یا اوایل سال آتی میلادی از نخستین دیوایس تاشو خود - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بندرترکمن استان گلستان - رونمایی می کند؛ البته دیوایس معرفی شده احتمالاً محصول نهایی نخواهد بود اما هواوی سخت مشغول رقابت با سامسونگ است تا قادر به عرضه «اولین موبایل تاشو» جهان باشد.

در نهایت باید افزود که هواوی در حال تبدیل شدن به یکی از - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بندرترکمن استان گلستان - مهم ترین کمپانی های حوزه تکنولوژی است. حداقل در حال حاضر چینی ها توانسته اند رتبه دومین تولیدکننده بزرگ موبایل - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بندرترکمن استان گلستان - های هوشمند را از اپل بربایند و ضمناً برای تبدیل - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بندرترکمن استان گلستان - شدن به برترین کمپانی برنامه ریزی کرده اند. یو می گوید که سهم از بازار اسمارت فون ها اهمیتی برای هواوی ندارد، اما احتمالاً این - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بندرترکمن استان گلستان - موضوع صرفاً تا زمانی حقیقت داشته باشد که سهم هواوی از بازار شروع به کاهشی چشمگیر کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone