🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34643.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

بورینگ کمپانی پارکینگ متصل به هایپرلوپ می سازد

کمپانی حفاری ایلان ماسک یا «بورینگ کمپانی» همچنان در شهرهای مختلف آمریکا به دریافت مجوز فعالیت پرداخته و حوزه کاری خود را گسترش می دهد. این شرکت که اخیراً اجازه احداث خط حمل و نقل ...

کمپانی حفاری ایلان ماسک - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - یا «بورینگ کمپانی» همچنان در شهرهای مختلف آمریکا به دریافت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - مجوز فعالیت پرداخته و حوزه کاری خود را گسترش می دهد. این شرکت که اخیراً اجازه احداث خط حمل و نقل سریع بین بخش جنوبی شیکاگو و فرودگاه این شهر را کسب کرده بود، اکنون از شهرداری هاوتورن در کالیفرنیا مجوز ساخت پارکینگ های متصل به هایپرلوپ را دریافت کرده است.

نمونه اولیه پارکینگ مورد بحث در یک ملک خصوصی نزدیک به مقر اسپیس اکس ساخته خواهد - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - شد که البته طبق قرارداد شرکت و شهرداری، امکان استفاده عمومی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - از آن فعلاً وجود نخواهد داشت و هیچ خودرویی از این پارکینگ وارد ترافیک شهری نخواهد شد.

به همین خاطر برای پیشبرد پروژه، خودروهایی که وارد پارکینگ می شوند از طریق یک آسانسور به تونل زیرزمینی منتقل شده و از آنجا مسیر یک مایلی تا - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - مقر اسپیس اکس را می پیمایند. بورینگ کمپانی طرحی از ایده پارکینگ های متصل به هایپرلوپ ترسیم کرده که مشاهده می - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - کنید:

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان

لازم به اشاره است که بورینگ کمپانی به منظور رعایت حقوق شهروندی، حدود 100 نفر از اهالی منطقه را رسماً در جریان پروژه قرار داده و البته آلودگی صوتی ناشی از آن را حداقل ممکن عنوان کرده است؛ هرچند حفر یک تونل - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - زیرزمینی چندان بی سر و صدا نخواهد بود.

آجرهای بورینگ کمپانی به قیمت 10 سنت فروخته خواهند شد

گفتنی است ایلان ماسک از بازگشایی نخستین فروشگاه آجر بورینگ کمپانی هم خبر داده و گفته که این فروشگاه به شکل یک برجک قرون وسطایی ساخته خواهد شد. در ضمن آجرهای بورینگ کمپانی (که از گل و خاک حفاری های شرکت ساخته می شوند) به - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - قیمت 10 سنت فروخته خواهند شد که در صورت استفاده برای ساخت خانه های ارزان (مربوط به اقشار کم درآمد) مجانی خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone