🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34644.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

بیانیه اسنپ تریپ به فیلترینگ بی‌دلیل این اپلیکیشن اشاره دارد

روز گذشته چند استارتاپ حوزه گردشگری و فروش بلیت به صورت آنلاین به ناگهان فیلتر شدند که اسنپ تریپ یکی از آن‌ها بود. مجموعه‌های فیلتر شده می‌گویند این فیلترینگ بدون اخطار قبلی صورت گرفته و ...

روز گذشته چند استارتاپ حوزه گردشگری و فروش بلیت به صورت آنلاین به ناگهان فیلتر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آستارا استان گیلان - شدند که اسنپ تریپ یکی از آن‌ها بود. مجموعه‌های فیلتر شده می‌گویند این فیلترینگ بدون اخطار - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آستارا استان گیلان - قبلی صورت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آستارا استان گیلان - گرفته و اصلا مشخص نیست به چه دلیلی سرویس‌های مورد نظر از دسترس کاربران ایرانی خارج شده‌اند.

اگرچه از منابع دیگری شنیده می‌شود فیلترینگ به درخواست سازمان - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آستارا استان گیلان - هواپیمایی کشور بوده اما تاکنون شرکت‌های متاثر از این اتفاق هیچ اطلاعاتی در مورد فیلترینگ ناگهانی دریافت نکرده‌اند.

در ادامه بیانیه اسنپ تریپ پیرامون فیلتر شدن - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آستارا استان گیلان - سرویس را می‌خوانید:

اسنپ تریپ شامگاه پنجشنبه 22 شهریور ماه 1397 بدون دریافت هیچگونه اخطار و اطلاع رسانی از سوی مراجع ذی ربط فیلتر شد. اسنپ تریپ یکی از استارتاپ‌های موفق در حوزه فروش خدمات گردشگری از جمله هتل و پرواز است و طی سه سال اخیر توانسته - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آستارا استان گیلان - به بیش از 130 هزار مسافر خدمت رسانی کند.

به گزارش روابط عمومی اسنپ تریپ، تاکنون هیچ اطلاعاتی درباره فیلتر شدن این سایت به اسنپ - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آستارا استان گیلان - تریپ اعلام نشده است و مدیران ارشد این مجموعه در حال بررسی این موضوع هستند. امیرعلی مهاجر، مدیر ارشد عملیاتی اسنپ تریپ - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آستارا استان گیلان - فیلتر ناگهانی سایت را ضربه به کسب - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آستارا استان گیلان - و کار اسنپ تریپ و کسب و کارهای نوین در صنعت گردشگری می‌داند:« فیلتر شدن در این روزهای پرتقاضا برای سفر، نتیجه ای جز از دست دادن مشتری، کاهش فروش و البته آسیب به نام برند اسنپ تریپ برای ما به همراه نداشته است. هدف ما در اسنپ تریپ مقرون به صرفه کردن مقوله سفر و ایجاد انگیزه برای افزایش سفرهای داخلی برای مردم ایران است ما معتقدیم مردم - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آستارا استان گیلان - ایران باید بتوانند سهم سفر را در سبد خانوار افزایش دهند و این تنها با کاهش هزینه‌های سفر و آسان کردن پروسه سفر برای آنها امکان پذیر است و برای - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آستارا استان گیلان - تحقق این هدف همواره در حال تلاش هستیم.

مهاجر متذکر شد: ما در طول سه سال فعالیت خود در بازار توریسم ایران سعی کرده‌ایم در جهت رشد این صنعت گام برداریم، در شرایطی که تنها سایتی هستیم که امکان پرداخت از طریق ویزا و مستر کارت را برای توریست‌های خارجی فراهم کرده و تا کنون به بیش از هزار - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آستارا استان گیلان - توریست خارجی خدمات ارائه کرده‌ایم انتظار داریم که در شرایط - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آستارا استان گیلان - کنونی که اقتصاد ایران نیازمند فعالیت‌های مثبت در جهت ارزآوری است، بی جهت متوقف نشویم.»

اسنپ تریپ به‌عنوان یکی از بزرگترین استارتاپ‌های حوزه گردشگری انتظار دارد هر چه سریع‌تر از سوی مراجع - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آستارا استان گیلان - ذی‌ربط درباره - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر آستارا استان گیلان - دلایل این فیلترینگ مطلع گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone