🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  3. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29218.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

جریمه 1.5 میلیارد یورویی گوگل در اروپا به خاطر نقض قوانین رقابت آزاد

صبح امروز مارگارت وستگر مأمور عالی رتبه نظارت بر رقابت اروپا در یک کنفرانس خبری اعلام کرد شرکت گوگل با اجبار کاربران به امضای قراردادهای انحصارطلبانه در سرویس های خود، مرتکب تخلف شده و باید ...

صبح - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - امروز مارگارت وستگر مأمور عالی رتبه نظارت بر رقابت اروپا در یک کنفرانس خبری - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - اعلام کرد - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - شرکت گوگل با اجبار کاربران به امضای قراردادهای انحصارطلبانه در سرویس های خود، مرتکب تخلف شده و باید در مجموع 1.5 میلیارد یورو جریمه بپردازد.

در توصیف اتهام گوگل آمده که این شرکت هنگام - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - ارائه سرویس AdSense به مشتریان، از آنها تعهد گرفته که از هیچ شرکت دیگری خدمات تبلیغاتی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - دریافت نخواهند کرد. به گفته وستگر، موضوع مورد بحث 10 سالی است که ادامه داشته و در این مدت گوگل مانع فعالیت - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - و رقابت سایر - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - شرکت ها و در نتیجه، ظهور نوآوری های متنوع در حوزه تبلیغات شده است.

مجموع مبالغ جریمه گوگل در اروپا به 8.2 میلیارد یورو رسیده است

جریمه جدید سومین مورد در سال های اخیر است که گوگل را در اروپا ملزم به پرداخت غرامت کرده و البته پرونده های باز کمپانی آمریکایی با این مورد بسته می شوند. در دو بار قبل نیز گوگل به ترتیب 4.3 و 2.4 میلیارد یورو جریمه شده که اولی به خاطر سوء استفاده از موقعیت در بازار موبایل و دومی به خاطر دستکاری نتایج جست و جو در زمینه خرید آنلاین بوده اند. البته شرکت ساکن مانتین ویو در هر دو مورد تقاضای تجدید نظر داده است.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل

حالا - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - با 1.5 میلیارد یورو جدید، مجموع مبالغ جریمه گوگل در اروپا به 8.2 میلیارد یورو (تقریباً 9.3 میلیارد دلار) رسیده؛ هرچند در مورد اخیر گوگل از سال 2016 با اروپایی ها کاملاً همکاری کرده و به همین خاطر هم رقم - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - جریمه نسبت به موارد قبلی کمتر شده است.

لازم - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - به ذکر است - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - که گوگل در سال 2006 با معرفی سرویس AdSense، جعبه جست و جوی خود را در وبسایت های مختلف قرار می داد - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - و وقتی کاربران از این بخش استفاده می کردند، در کنار نتایج تبلیغاتی می دیدند که کمپانی سود حاصل از آن را با وبسایت میزبان تقسیم - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - می کرد.

گفتنی است غول اینترنتی آمریکایی در زمینه دو پرونده دیگر نیز پیشرفت هایی داشته - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر پارس آباد استان اردبیل - و به گفته وستگر، در زمینه نتایج جست و جوی مربوط به خرید آنلاین، حالا درصد نمایش رقبا از 6 به 40 درصد رسیده است. در حوزه موبایل نیز با تغییر سیاست ها، حالا در بسیاری از موارد کاربران مجبور به استفاده پیش فرض از اپلیکیشن های گوگل نیستند و می توانند از سایر اپلیکیشن ها استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone