🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  2. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  3. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  4. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  5. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37609.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

گفتگو با رییس سازمان فضایی ایران: به دنبال جایگاه نخست منطقه تا سال ۱۴۰۴

سازمان فضایی ایران، وابسته به وزارت ارتباطات، نقشه‌ی راه تازه‌ای را جهت توسعه حوزه فضایی تدوین کرده است؛ نقشه‌ی راهی که برای تحقق اهداف چشم‌انداز ۱۴۰۴ در حوزه فضا شکل گرفته است. دکتر مرتضی براری، رییس ...

سازمان فضایی ایران، وابسته - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به وزارت ارتباطات، نقشه‌ی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - راه تازه‌ای را جهت توسعه حوزه - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - فضایی تدوین کرده است؛ نقشه‌ی راهی که برای تحقق اهداف چشم‌انداز ۱۴۰۴ در حوزه فضا شکل گرفته است. دکتر مرتضی براری، رییس سازمان فضایی کشور در رابطه با تدوین این نقشه راه خبر داده است که با توجه به فعالیت‌های کشورهای منطقه در عرصه علم و فناوری فضایی، ایران هم باید با سرعت بیشتر و با داشتن یک حاشیه امن، به سمت جلو حرکت کند.

اما نقشه راهی که در هشت سرفصل برای سازمان فضایی کشور تدوین شده است، دقیقاً چه هدف و مسیری را دنبال می‌کند؟ دکتر براری، رییس سازمان فضایی کشور در گفتگو با دیجیاتو به همین پرسش پاسخ می‌دهد و می‌گوید:

«هدف کلان نقشه راه توسعه حوزه فضایی کشور در افق ۱۴۰۴، بر اساس مفاد سند جامع توسعه هوافضای کشور، دستیابی به جایگاه - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اول در منطقه در حوزه فضایی است. بر این اساس برنامه‌های لازم برای توسعه بخش فضایی در چند بُعد تدوین شده‌اند.

تثبیت فناوری بومی کسب شده در سال‌های گذشته و توسعه آن با هدف دستیابی به توانمندی‌ها و قابلیت‌های بومی عملیاتی، اولین هدف این نقشه راه است. سپس توسعه خدمات و کاربردهای قابل ارائه از طریق فضا به جامعه، ‌شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور در دستور کار قرار دارد. در مرحله - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - سوم - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تقویت نقش و جایگاه کشور در عرصه اقتصاد جهانی فضا و هدف چهارم، دفاع از حقوق و منافع فضایی کشور در عرصه بین‌المللی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - است.»

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

معاون وزیر - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ارتباطات همچنین در گفتگو با دیجیاتو خبر می‌دهد که پژوهشگاه فضایی ایران در حال ایجاد زنجیره‌ای از شرکت های - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دانش بنیان و مراکز تحقیقاتی-دانشگاهی کشور به عنوان زنجیره تامین خود در پروژه‌های طراحی و ساخت - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ماهواره‌هایی است که در دستور کار قرار دارند:

«در حال - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - حاضر تاکید بر قطب‌سازی ظرفیت های موجود در بخش های اشاره شده بوده، به نحوی که هر قطب بر روی یک بخش از مسائل فنی و تکنولوژیکی متمرکز گردد و پاسخگوی تمامی نیازهای بخش فضایی در این زمینه باشد. البته این الگو به مرور و با گذشت زمان قابل تکمیل است به نحوی که وضعیت امروز همکاری با شرکت ها و مراکز تحقیقاتی با سنوات گذشته قابل مقایسه نیست ولی این حد مطلوب نیست و این رویکرد بایستی تداوم یابد.»

براری اشاره می‌کند که چرخه فناوری فضایی که شامل ماهواره، ماهواره‌بر و ایستگاه‌های زمینی است، در برنامه ۱۰ ساله اول فضایی تکمیل شده‌اند اما این چرخه در سطح عملیاتی نبوده است: «این چرخه در سطح آزمایشی و تحقیقاتی بوده است و بایستی با توسعه آن، - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - عملا - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - از سطح تحقیقاتی به سطح عملیاتی برسیم.»

رییس سازمان فضایی کشور معتقد است که رسیدن از سطح تحقیقات به عملیات، می‌تواند روی زندگی افراد عادی در جامعه نیز تاثیرگذار باشد: «این سطح از توانمندی‌هاست که می تواند منجر به ایجاد اثر در جامعه گردد که بر اساس برنامه ریزی های - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - صورت گرفته در برنامه راهبردی افق ۱۴۰۴، به حد مطلوبی از - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - قابلیت های عملیاتی خواهیم رسید. البته تا این زمان، هم از دستاوردهای میانی ماهواره‌های در دستور کار استفاده خواهیم کرد و هم تلاش - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می کنیم تا با استفاده از سایر ظرفیت‌ها، خدمات‌رسانی به جامعه را جدی‌تر و گسترده‌تر نماییم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone