🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  3. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  4. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  5. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40110.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

فبلت Honor 7X با نمایشگر 5.93 اینچی تمام صفحه معرفی شد

کمپانی هوآوی مدتی است که محصولات سری «آنر» را تحت همین برند و بدون لوگوی خود روانه بازار می کند که این امر باعث کمرنگ شدن توجه بسیاری از کاربران نسبت به سابقه شرکت چینی ...

کمپانی هوآوی مدتی است که محصولات سری «آنر» را تحت همین برند و بدون لوگوی خود روانه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جوانرود استان کردستان - بازار می کند که این امر باعث کمرنگ شدن توجه بسیاری از کاربران نسبت به سابقه شرکت چینی به عنوان تولیدکننده موبایل های ارزان قیمت شده است.

Honor 7X از چیپست هشت هسته ای کایرین 659 بهره می برد

اکنون برند آنر از فبلت جدیدی به نام «Honor 7X» رونمایی کرده که به یک نمایشگر 18:9 تمام صفحه 5.93 اینچی با رزولوشن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جوانرود استان کردستان - QHD مجهز شده، و از پردازنده هشت هسته ای کایرین 659 با چهار هسته 2.36 گیگاهرتزی و چهار هسته 1.7 گیگاهرتزی در کنار رم 4 - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جوانرود استان کردستان - گیگابایتی بهره می برد.

محصول مورد بحث از نظر فضای ذخیره سازی نیز با حافظه داخلی 64 گیگابایتی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جوانرود استان کردستان - و پشتیبانی از کارت حافظه 256 گیگابایتی شرایط مناسبی داشته، و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جوانرود استان کردستان - باتری 3340 میلی آمپر ساعتی آن هم انرژی لازم برای یک روز کاربری استاندارد را فراهم می کند.

لازم به ذکر است که Honor 7X از ماژول دوربین دوگانه با سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی و حسگر مونوکروم 2 مگاپیکسلی بهره برده، و به یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با توانایی فیلمبرداری 4K مجهز شده است. در ادامه تصاویر منتشر شده از محصول مورد بحث را مشاهده می کنید:

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جوانرود استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جوانرود استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جوانرود استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جوانرود استان کردستان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جوانرود استان کردستان - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جوانرود استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جوانرود استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جوانرود استان کردستانتعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جوانرود استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جوانرود استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جوانرود استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر جوانرود استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone