🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  2. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  3. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  4. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40122.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر جدید میان رده آتی هوآوی، Nova 3 منتشر شد

هوآوی قرار است به زودی از موبایل میان رده آتی سری Nova رونمایی کند. به تازگی تصاویری از این تلفن هوشمند از طریق منابع چینی به بیرون درز کرده که حکایت از شباهت آن با ...

هوآوی قرار است به زودی از موبایل میان رده آتی سری Nova رونمایی کند. به تازگی تصاویری از این تلفن هوشمند از طریق منابع چینی به بیرون درز کرده که حکایت از شباهت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صومعه سرا استان گیلان - آن با آیفون دارد.

لازم است یادآوری کنیم موبایل Nova 2 در خرداد ماه سال جاری معرفی شد و انتظار می رود مدل جدید از این سری Nova 3 نام داشته باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صومعه سرا استان گیلان

انتظار می رود - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صومعه سرا استان گیلان - نوا 3 از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صومعه سرا استان گیلان - چیپست کایرین 670 بهره ببرد و احتمالاً  3 یا 4 گیگابایت رم به همراه 32 یا 64 گیگا بایت حافظه داخلی نیز برای آن در نظر گرفته شود.

بر اساس گزارشات، نمایشگر آن 5.93 اینچی و با نسبت نمایشگر 18 به 9 و با رزولوشن 2160 در 1080 - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صومعه سرا استان گیلان - پیکسل خواهد بود و یک باتری 3340 میلی آمپر ساعتی نیز برای این میان رده در نظر گرفته خواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صومعه سرا استان گیلان

گفتنی است - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صومعه سرا استان گیلان - نوا 2 که پیشتر معرفی شده بود از چیپست کایرین 659 بهره می بَرد و رزولوشن آن 1080P بوده و با 4 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. همچنین یک دوربین دوگانه نیز برای آن در نظر گرفته شده. براساس تصاویر منتشر شده از نوا 3 به نظر می رسد میان رده بعدی این سری نیز مشابه با نوا 2 از دوربین دوگانه بهره ببرد.

انتظار می - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صومعه سرا استان گیلان - رود - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صومعه سرا استان گیلان - نوا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صومعه سرا استان گیلان - 3 با اندروید 8.0، با قیمت 450 دلار و تا انتهای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر صومعه سرا استان گیلان - سال جاری میلادی به بازار عرضه شود.

لازم به ذکر است که برخی از منابع گمانه زنی هایی در خصوص ارتباط این تصاویر با موبایل پی 11 پلاس هوآوی را نیز مطرح کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone