🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  2. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  4. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  5. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40128.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

پتنت سامسونگ، طراحی احتمالی موبایل تاشوی گلکسی X را نمایش می دهد [به روزرسانی شد]

به تازگی نخستین اسکچ های موبایل گلکسی X در پایگاه داده دفتر مالکیت معنوی کره (KIPRIS) رویت شده که طراحی احتمالی این دستگاه را به نمایش می گذارد. بنابر گزارش ها، توسعه گلکسی اکس از ...

به تازگی نخستین اسکچ های موبایل گلکسی X در پایگاه داده دفتر مالکیت معنوی کره (KIPRIS) رویت شده که طراحی احتمالی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان - این دستگاه را به نمایش می گذارد. بنابر گزارش ها، توسعه گلکسی اکس از سال 2014 میلادی آغاز شده است و قرار است به لولاهایی مجهز باشد که دو پنل OLED را در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان - کنار یکدیگر قرار داده و نمایشگری بزرگتر پدید می آورند. در مستندات سامسونگ آمده که یکی از پنل ها OLED انعطاف پذیر خواهد بود و دیگری، ماژولی معمولی است.

مفهوم مد نظر سامسونگ، موبایلی تاشو است که در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان - نقش مدلی بزرگتر از موبایل های تاشوی سنتی ظاهر می شود. رویت پتنت تازه سامسونگ، لزوماً به این معنا نیست که موبایل نهایی این چنین طراحی می شود اما احتمالاً برخی ویژگی هایی که باید منتظرشان باشیم را افشا می کند. به عنوان مثال، دستگاه به سمت بیرون تا نمی شود و از نمایشگرهای خارجی نیز بهره نمی برد؛ با این همه، میزان مقاومت مکانیزم تا شدن دستگاه هنوز مورد بحث است.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان

لولاهایی که دو نمایشگر را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان - به یکدیگر متصل می کنند، تا درجه خاصی می چرخند و به دو ماژول - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان - نمایشگر اجازه می دهند که بدون هیچ فاصله واضحی میان شان، در کنار یکدیگر قرار گیرند. علاوه بر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان - این، در پتنت مشخص نیست که آیا امکان تا کردن گلکسی X به صورت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان - کامل وجود دارد یا خیر؛ زیرا یکی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان - از تصاویر، دستگاه را در وضعیتی نشان می دهد که کامل تا نشده و چندان قابل حمل نیست.

بنابر شایعات، گلکسی اکس با شماره مدل SM-G888NO و طی سال آتی میلادی عرضه می شود. به نظر می رسد سامسونگ برای معرفی این دستگاه پیش از خانواده گلکسی اس 9 و در جریان نمایشگاه CES 2018 برنامه ریزی کرده و ضمناً این موبایل در ابتدا به صورت محدود در خاک کره جنوبی عرضه می شود.

 

به روزرسانی:

اخیراً تصویر جدیدی از یکی از پتنت های سامسونگ برای تلفن هوشمند انعطاف پذیر منتشر شده که احتمال می رود طرح مربوط - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان - به «Galaxy X» باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان

همچنین وبسایت رسمی سامسونگ برای ساعاتی صفحه مربوط به محصولی با شماره مدل SM-G888NO را در دسترس عموم قرار داد که تأییدی بر وجود تلفن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان - هوشمند مورد بحث - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان - است.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر نجف آباد استان اصفهان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهاب نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
روزتون بخیر شرکت شما همت آباد نجف آباد هم تعمیرات داره
پاسخ: بله در همت آباد شهر نجف آباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone