🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  3. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40106.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین برای پیش بینی حملات صرع

محققین دانشگاه ملبورن استرالیا و کمپانی IBM موفق به توسعه روشی شده اند که در آن با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین در تحلیل امواج مغزی می توان به خوبی تشنج های حاصل از ...

محققین دانشگاه ملبورن استرالیا و کمپانی IBM موفق به توسعه روشی شده اند که در آن با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین در تحلیل امواج - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مغزی می توان به خوبی تشنج های حاصل از حمله های - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - صرع را پیش بینی کرد.

در روش مذکور کامپیوتر می تواند با آنالیز - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - امواج مغزی و مطابقت آن با الگوریتم هایی که به طور معمول در تکنیک های یادگیری ماشین مورد - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - استفاده قرار می گیرند، حمله ها را تا ۶۹ درصد دقیق تر از هر متد دیگری پیش بینی نماید.

این نخستین باری نیست که الگوریتم های یادگیری عمیق در علم پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند، اما تاکنون این استفاده ها محدود به بررسی اثر داروها و پیشرفت سلول های سرطانی بوده است. به علاوه این که نتایج حاصل - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - همواره می بایست توسط یک متخصص تحلیل و نتیجه گیری شود. اما در روش - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مورد بحث تحلیل و نتیجه گیری به طور کامل توسط هوش - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مصنوعی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - انجام می گیرد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

در گذشته آنالیز چنین داده هایی نیاز به سخت افزارهای متعدد، محیط آزمایشگاهی و چند متخصص باتجربه بود، اما حالا می توان کل سیستم آنالیز و نتیجه گیری را در قالب یک دستگاه قابل حمل -حتی در منزل- به صورت شخصی مورد استفاده قرار داد.

با استفاده - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - از الگوریتم های یادگیری ماشین می توان دستگاه های پیش بینی تشنج حاصل از صرع را برای هر بیمار به صورت اختصاصی تولید نمود تا دقت نتایج خروجی حتی بیشتر هم شود. ضمن این که دانستن - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - زمان دقیق وقوع هر حمله به بیمار کمک می کند به موقع خود را در موقعیت ایمن قرار داده یا از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اطرافیان کمک بگیرد.

هدف بعدی محققین استرالیایی و متخصصین IBM جمع آوری داده های مغزی بیماران از خارج از جمجمه آنها و بی نیاز از اتصال مستقیم سنسورها به سر آنهاست. ضمن این که برای افزایش کارایی سیستم لازم است داده هایی مثل عادات غذایی-رفتاری و وضعیت روانشناختی فرد نیز در تحلیل ها وارد شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone