🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40091.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

آپدیت iOS 11.2.1 اپل، مشکل فوکوس دوربین آیفون ها را برطرف می کند

کمپانی اپل به تازگی به روزرسانی iOS 11.2.1 را منتشر کرده که مشکل فوکوس دوربین موبایل های آیفون 10، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را از میان بر می دارد؛ مشکلی که کاربران بعد ...

کمپانی اپل به تازگی به روزرسانی iOS 11.2.1 را منتشر کرده که مشکل فوکوس دوربین موبایل های آیفون 10، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - را از میان بر می دارد؛ مشکلی که کاربران بعد از دریافت آپدیت iOS - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - 11.2 خبر از بروزش داده بودند.

به گفته کاربرانی که تحت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تاثیر مشکل قرار گرفتند، دوربین این سه دستگاه به هنگام تصویربرداری، قادر به فوکوس مناسب نبود. فوکوس دوربین یا - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به صورت متناوب میان دو لنز آیفون 10 و آیفون 8 تغییر می کرد - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - یا موبایل ها به کل قادر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به فوکوس نبودند. ریست، ری استارت و تغییر تنظیمات دوربین هیچ کمکی به حل این مشکل نمی کرد، اما دانگرید به iOS 11.1.2 اثبات کرد که این باگی در iOS 11.2 است.

شاید یکی از نکات جالب توجه iOS 11.2.1، فعال سازی مجدد قابلیتی در اسپیکر هوم پاد باشد که در واقع هنوز عرضه نشده

خوشبختانه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - این مشکل به طور کل در به روزرسانی جدید اپل برطرف شده و کاربران با دریافت آن، قادر به تصویربرداری با فوکوس - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - صحیح هستند. شاید یکی از نکات جالب مربوط به iOS 11.2.1، فعال - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سازی مجدد قابلیتی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در اسپیکر هوم پاد باشد که در واقع هنوز عرضه نشده است و اوایل سال 2018 میلادی به دست - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مشتریان می رسد.

اپل طی هفته گذشته دسترسی از راه دور برای کاربران اشتراکی را در اپلیکیشن Home غیرفعال کرد تا یکی از آسیب پذیری های بزرگ HomeKit را برطرف کند؛ اما به روزرسانی اپل این قابلیت را باز می گرداند و آسیب پذیری پیشین به صورت تمام و کمال پچ شده است. iOS 11.2.1 از همین حالا برای دانلود در دسترس است و حجمی کمتر از 70 مگابایت دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پرند نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ نمایندگی شما دور و بر روستای ژاژوکه سردشت سرویس میده؟
پاسخ: بله در روستای ژاژوکه شهر سردشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone