🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40096.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ از سه لپ تاپ به روزرسانی شده در خانواده Notebook 9 رونمایی کرد

اوایل ساری جاری میلادی بود که سامسونگ نوت بوک های سری 9 خود را به روزرسانی کرد و حالا برای تکرار همین کار در سال 2018 آماده است. این کمپانی کره ای اخیراً تصمیم به ...

اوایل ساری جاری میلادی بود که سامسونگ نوت بوک - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - های سری 9 - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - خود را به روزرسانی کرد و حالا برای تکرار همین - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - کار در سال 2018 آماده است. این کمپانی کره ای اخیراً تصمیم به رونمایی از سه مدل جدید گرفته و ترجیح داده تا نمایشگاه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - CES ماه فوریه منتظر باقی نماند.

نخستین لپ تاپ تازه سامسونگ، Notebook 9 Pen است که احتمالاً جالب ترین آنها نیز باشد. این نوت بوک 2 در 1، به نمایشگری 13.3 اینچی مجهز شده و همانطور که از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - نامش مشخص است، از استایلوس S Pen بهره می برد؛ درست مانند Notebook 9 Pro که در ماه مه رونمایی شد.

Notebook 9 Pen سامسونگ از پردازنده های نسل هشتم Core i7 بهره می برد و تا سقف 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - حافظه SSD را در خود جای - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - می دهد. رزولوشن نمایشگر 1920x1080 است که با در نظرگیری عدم وجود مدلی با - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - رزولوشن بالاتر، اندکی ناامیدکننده ظاهر می شود.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران

Notebook 9 Pen سامسونگ درست مانند تبلت های یوگا لنوو به پشت تا می شود تا کاربران همچون یک - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - تبلت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - قادر به استفاده از آن باشند. از دیگر مشخصات این لپ تاپ نیز می توان به یک پورت HDMI، یک - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - پورت USB-C، یک پورت USB معمولی، درگاه مایکرو SD و دوربین Windows Hello اشاره کرد که امکان لاگین در ویندوز 10 - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - را با تشخیص چهره مهیا می سازد.

گذشته از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - مدل Pen، سامسونگ مدل های معمولی تر خانواده Notebook 9 را نیز به روزرسانی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - کرده که با نمایشگر 13.3 و 15 اینچی به دست - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - مشتریان می رسند. هر دو - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - لپ تاپ به پردازنده های نسل هشتم Core i7 اینتل مجهز شده و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - علاوه بر سقف 16 - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - گیگابایت رم، حافظه 1 ترابایتی SSD - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - را - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - دسترس کاربر قرار می دهند. مدل 15 اینچی از چیپ گرافیکی نامتصل MX150 انویدیا هم بهره - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - می برد اما پنل نمایشگر هر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - دو مدل، رزولوشن - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - 1920x1080 را مقابل دیدگان قرار می دهد.

سامسونگ تصمیم گرفته هر مدل را به دو پورت USB 3.0، یک پورت HDMI، درگاه مایکرو SD و یک پورت USB-C مجهز کند. پورت USB-C مدل 15 اینچی از تاندربولت 3 هم پشتیبانی می کند و یک پورت USB 2.0 اضافه نیز روی بدنه این مدل بزرگ تر به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - چشم می خورد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران

نکته جالب درباره این دو لپ تاپ، استفاده سامسونگ از «بزرگترین و قدرتمندترین» باتری ای است که - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - تا به امروز در چنین دیوایس هایی جای گرفته - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - است. باتری 75 واتی Hexacell احتمالاً به افزایش عمر باتری دو لپ تاپ منجر خواهد شد و قابلیت شارژ سریع نیز سبب می شود تا دو دستگاه پس - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - از مدت کوتاهی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر فریدون کنار استان مازندران - شارژ، مجدداً قابل استفاده باشند. Notebook 9 Pen و لپ تاپ های Notebook 9 اوایل 2018 به بازار عرضه می شوند و انتظار می رود در نمایشگاه CES 2018، نگاهی نزدیک تر به آنها داشته باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone