🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40095.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

نسخه سبک وزن اپلیکیشن نقشه گوگل با نام Google Maps Go منتشر شد

گوگل همزمان با انتشار نسخه سبک وزن اندروید اوریو موسوم به Go Edition، تصمیم گرفته که نسخه های سبک وزنی هم از محبوب ترین اپلیکیشن های خود منتشر کند. در همین راستا غول مانتین ویو ...

گوگل همزمان با انتشار نسخه سبک وزن اندروید اوریو موسوم به Go Edition، تصمیم گرفته که نسخه های سبک وزنی هم از محبوب ترین اپلیکیشن های خود منتشر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کند. در همین راستا غول مانتین ویو نسخه های مخصوصی از جیمیل، گوگل اسیستنت، Files Go و گوگل مپس را - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به تازگی برای اندروید Go Edition منتشر کرده که تا حالا فقط یکی از آن ها (Files Go) را می توانستید از پلی استور دانلود کنید.

اما خوشبختانه از امروز، یکی دیگر از این اپلیکیشن های سبک وزن به گوگل پلی استور اضافه شده که چیزی نیست جز Google Maps Go. نسخه سبک و کم مصرف گوگل مپس با تمام دیوایس های مبتنی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بر اندروید 4.1 به بالا سازگاری کامل دارد.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

هدف از طراحی گوگل مپس Go اجرای روان این اپلیکیشن نقشه نسبتا سنگین روی دیوایس هایی بوده که از حافظه کم و - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - محدودی برخوردار هستند. همچنین در مقایسه با گوگل مپس اصلی، نسخه Go طوری طراحی شده که حتی با اینترنت ضعیف هم - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بتواند موقعیت جغرافیایی کاربر و ترافیک لحظه ای مسیر را - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به نمایش بگذارد.

اپلیکیشن گوگل مپس - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - Go بیش از 70 زبان و نقشه های دقیق 200 کشور را پوشش می دهد، و در آن می توانید به اطلاعات بیش از 100 میلیون کسب و کار در سراسر دنیا دسترسی داشته باشید.

برای دانلود و تجربه گوگل مپس Go می توانید همین حالا به گوگل پلی مراجعه - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کنید.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

Google Maps Go

سازنده: گوگل قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: - - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مگابایت زبان:
- تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone