🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40094.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

هوش مصنوعی بیش از پیش با کورتانا، بینگ و آفیس مایکروسافت عجین می شود

در رویداد «هر روز هوش مصنوعی» مایکروسافت که ساعاتی پیش برگزار شد، ویژگی های جدیدی از کورتانا، بینگ و مجموعه آفیس به نمایش در آمد؛ ویژگی هایی که همگی به لطف پیشرفت های حاصل در ...

در رویداد «هر روز هوش مصنوعی» مایکروسافت که ساعاتی پیش برگزار شد، ویژگی های جدیدی از کورتانا، بینگ و مجموعه آفیس به نمایش در آمد؛ ویژگی هایی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمستان استان مازندران - که همگی به لطف پیشرفت های حاصل در فضای هوش مصنوعی امکان پذیر شده اند.

یکی از جالب ترین ویژگی های جدید بینک آن است - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمستان استان مازندران - که نتایج متفاوتی از یک جستجوی جنجال برانگیز را به شما نشان می دهد. برای مثال بینگ در پاسخ به سوال «آیا کلسترول برای شما بد است؟» چند مطلب از منابع معتبر خبری می آورد تا تصور و باور سنتی کاربر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمستان استان مازندران - را تغییر دهد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمستان استان مازندران

همچنین بینگ به کاربر کمک می کند تا جستجوی خود را بهتر انجام داده و از این طریق اطلاعات بهتری به دست آورد تا به نتیجه مطلوبش برسد. در بخش - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمستان استان مازندران - جستجوی تصویر نیز شاهد بهبود عملکرد هستیم - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمستان استان مازندران - و بینگ حالا می تواند اشیای موجود در یک تصویر را هم تشخیص دهد.

قرار شده تا بینگ اطلاعات وبسایت محبوب رِدیت را نیز ایندکس کند تا همه اطلاعات موجود در بخش های مختلف آن را در - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمستان استان مازندران - نتایج جستجوها نمایش - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمستان استان مازندران - دهد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمستان استان مازندران

کورتانا نیز به عنوان دستیار شخصی دیجیتال شما به زودی قادر خواهد شد تا ایمیل ها را مرتب کرده و خلاصه ای از مهمترین هایشان ارائه دهد. مایکروسافت می خواهد قابلیتی به نام «زنجیره مهارت ها» را نیز اضافه کند که به واسطه آن برای مثال کورتانا می تواند برایتان بلیت خریداری کرده و سپس آن را در تقویم شخصی نیز اضافه کند.

هوش مصنوعی مجموعه آفیس - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمستان استان مازندران - را نیز بی بهره نمی گذارد. برای مثال، تحلیل - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمستان استان مازندران - صفحات اکسل و ساختن جداول، چارت ها و به دست آوردن - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمستان استان مازندران - اطلاعات تحلیلی ساده.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمستان استان مازندران

وُرد آنلاین هم ابزاری جدید به نام Acronyms دریافت خواهد کرد که به کاربر کمک می کند خلاصه نام شرکت ها و مجموعه ها را به طور کامل دریافت کند (برای مثال MS خلاصه Microsoft). ویژگی دیگری به نام Tap این امکان را به کاربر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمستان استان مازندران - می دهد که بدون خارج - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمستان استان مازندران - شدن از محیط وُرد، فایل ها و صفحات مرتبط را پیدا کند.

همه این امکانات و اتفاقات جدید به لطف فناوری هوش مصنوعی ابری جدید مایکروسافت که Project Brainwave نام گرفته امکان پذیر شده است. طی هفته ها تا ماه های آینده، - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمستان استان مازندران - همه ویژگی های جدید در بینگ، کورتانا و مجموعه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمستان استان مازندران - آفیس به کار گرفته خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ژیار نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام روزتون بخیر آیا گلستان چمستان تعمیرات دارید
پاسخ: بله در گلستان شهر چمستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone