🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40107.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

کنترل بالگرد از راه دور و بدون نیاز به خلبان با فناوری جدید شرکت Aurora

پهپادها به عنصری مهم در نبردهای امروزی تبدیل شده اند، اما تکلیف هواگردهای بدون خلبان در ابعاد واقعی چه می شود؟ شرکت Aurora Flight Sciences که یکی از زیرمجموعه های بوئینگ به حساب می آید ...

پهپادها به عنصری مهم در نبردهای امروزی تبدیل شده اند، اما تکلیف هواگردهای بدون خلبان در ابعاد واقعی چه می شود؟ شرکت Aurora Flight - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جوانرود استان کردستان - Sciences که یکی از زیرمجموعه های بوئینگ به حساب می آید اخیراً توسعه تکنولوژی تازه خود تحت عنوان - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جوانرود استان کردستان - AACUS را با موفقیت به پایان رسانده که امکان پرواز بالگردهای قدیمی را بدون نیاز به خلبان مهیا می سازد. در آینده نزدیک، سربازها می توانند از این تکنولوژی برای ارسال محموله های نظامی استفاده کنند و برای این کار، به چیزی بیشتر از یک تبلت نیاز ندارند.

کمپانی Aurora Flight در جریان تست زنده تکنولوژی خود در برابر مقامات نیروی دریایی آمریکا، AACUS را به یک بالگرد UH-1H متصل کردند که از چند دوربین و فناوری لیدار برای تشخیص موانع استفاده می کند. بنابر گزارش ها، پروازهای پیشین، قابلیت هدایت بدون خلبان بالگردهای مجهز به این سیستم را به اثبات رسانده بود و تست اخیر، به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جوانرود استان کردستان - شبیه سازی توانایی های آن در ماموریت های ارسال محموله پرداخته است.

سربازان محموله را در بالگرد بار زنند - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جوانرود استان کردستان - و پس از یک پرواز موفق که از راه دور کنترل می شد، گامی دیگر برای استفاده از یک سیستم ارسال محموله نظامی برداشته شد که نیازمند تمرینات پیچیده و خاص برای استفاده از سوی سربازان نیست.

اگرچه سیستم AACUS ابتدا در بالگرد UH-1H - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جوانرود استان کردستان - مورد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جوانرود استان کردستان - استفاده قرار گرفت، اما - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جوانرود استان کردستان - این تکنولوژی می تواند در نهایت راهش را به سایر بالگردها نیز باز کند. تست اخیر، فاز پایانی برنامه تست های 5 ساله سیستم AACUS بود و حالا - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جوانرود استان کردستان - گروه های نظامی می توانند - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جوانرود استان کردستان - در صورت تمایل، آن را خریداری کرده و به کار بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone