🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40093.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

دستیار گوگل به تبلت های اندرویدی می آید

دستیار دیجیتالی گوگل حیات خود را به عنوان دستیار انحصاری موبایل های خانواده پیکسل آغاز کرد اما به مرور زمان، به دست دارندگان موبایل هایی که اندروید مارشملو یا بالاتر را به اجرا در می ...

دستیار - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دیجیتالی گوگل حیات خود را به عنوان - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دستیار انحصاری موبایل های خانواده پیکسل آغاز کرد اما به مرور زمان، به دست دارندگان موبایل هایی که اندروید مارشملو یا بالاتر را به اجرا در می آورند نیز رسید و از - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - امروز، گستره کاربرانی که قادر به استفاده - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از آن هستند افزایشی دیگر خواهد یافت.

پیش از هر چیز، گوگل مشغول افزودن اسیستنت به موبایل های قدیمی تر است که هنوز اندروید لالیپاپ را به اجرا در می آورند. این دستیار صوتی فعلاً - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به دست کاربران آمریکایی، بریتانیایی، استرالیایی، کانادایی و سنگاپوری می رسد که زبان دستگاه خود را روی انگلیسی تنظیم کرده اند. کاربران ایتالیایی، ژاپنی، آلمانی، برزیلی و کره ای هم به زودی قادر به دریافت به روزرسانی هستند.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

گوگل مشغول افزودن اسیستنت به موبایل های قدیمی تر است که هنوز اندروید لالیپاپ را به اجرا در - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می آورند

هنگامی که کاربران به روزرسانی سرویس های گوگل پلی را دریافت کنند، آیکن اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اسیستنت به لیست اپ های آنها اضافه می شود. اما گذشته از این مسئله، به نظر می رسد که خبر مهم تر، اضافه شدن اسیستنت به - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تبلت های اندرویدی باشد؛ حتی با در نظرگیری این موضوع که اندروید در حال از دست دادن سهم خود از این بازار رو به - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - افول است.

برای شروع تنها کاربران آمریکایی با زبان پیش - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - فرض انگلیسی در موبایل هایشان قادر به دسترسی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به این روزرسانی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - روی تبلت های اندرویدی خود هستند اما امید می رود که به زودی گستره بیشتری - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از دیوایس ها تحت پوشش قرار بگیرند، هرچند که گوگل - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - هنوز صحبتی در این باره به میان نیاورده است. - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ضمناً گفتنی است که گرچه اسیستنت روی موبایل های مجهز به لالیپاپ در دسترس قرار دارد، اما برای بهره - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گیری از امکانات آن روی تبلت ها، نیازمند اجرای اندروید - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نوقا یا مارشملو هستید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone