🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  2. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  3. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40124.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

موبایل های اقتصادی سامسونگ هم به دوربین دوگانه مجهز می شوند؟

به تازگی تصویر جدیدی از طرح قاب پشتی یکی از موبایل های اقتصادی سری 2018 گلکسی J سامسونگ  منتشر شده است. این تصویر که توسط افشاگر معروف «استیو هِمِرستوفر» (Steve Hemmerstoffer) با نام کاربری توییتر ...

به تازگی تصویر جدیدی از طرح قاب پشتی یکی از موبایل های اقتصادی سری 2018 گلکسی J سامسونگ  منتشر شده است.

این تصویر که توسط افشاگر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان - معروف «استیو هِمِرستوفر» (Steve Hemmerstoffer) با نام کاربری توییتر «OnLeaks» فاش شده نشان از دوربین دوگانه به همراه فلش دوگانه تلفن هوشمند اقتصادی آتی دارد. به نظر می رسد عکس یاد شده مربوط به یکی از موبایل های نسخه 2018 گلکسی J3، J5، J7 یا J5 Prime باشد.

آقای هِمِرستوفر اعلام کرده این تصویر را از یک شاهد عینی قابل اعتماد به دست آورده؛ البته به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان - عقیده او ممکن است جزئیاتی که در عکس مشخص است، چندان دقیق نباشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان

گفتنی است پیشتر گزارش هایی در خصوص پشتیبانی از دستیار هوشمند بیکسبی سامسونگ در تمام موبایل های آتی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان - این شرکت به گوش می رسید. ولی بر اساس این تصویر، به نظر می رسد برای اجرای بیکسبی، کلید جداگانه ای در موبایل آتی سری J در نظر گرفته نشده. همچنین احتمالاً لبه های کناری تلفن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان - هوشمند مذکور گرد تر از نسخه های 2017 این سری خواهد بود.

لازم - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان - است یادآوری کنیم که پیش از این مشخصات یکی از موبایل های سری 2018 گلکسی J منتشر شده بود. انتظار می رود مدل های سال 2018 موبایل های سری گلکسی J، در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر کردستان استان کردستان - اوایل سال 2018 معرفی شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone