🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40113.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

جزئیات مصوبه «اینترنت نامحدود» منتشر شد

رویای اینترنت نامحدود برای کاربران ایرانی، بعد از پست‌های اینستاگرامی اخیر وزیر ارتباطات و مشخص نبودن سقف استفاده ماهیانه برای این سرویس‌ها، کم کم رنگ باخته اما با انتشار جزییات مصوبه اینترنت حجمی توسط سازمان ...

رویای - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اینترنت نامحدود برای کاربران ایرانی، بعد از پست‌های اینستاگرامی اخیر وزیر ارتباطات و مشخص نبودن سقف استفاده ماهیانه برای این سرویس‌ها، کم کم رنگ باخته اما با انتشار جزییات مصوبه اینترنت حجمی توسط سازمان - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، دقیقاً مشخص شد که هنوز انتخاب شرایط استفاده منصفانه ماهیانه بر عهده خود شرکت‌های ارائه دهنده(ISP) دارنده پروانه مجاز خواهد بود.

در این مصوبه که اجرای آن از تاریخ دهم آذرماه امسال الزامی است، تاکید شده است که ارائه‌کنندگان خدمات دسترسی به اینترنت پرسرعت ثابت از طریق فناوری‌های سیمی (اعم از سیم مسی و فیبر) باید جداول تعرفه‌ای خود را مبتنی بر سرعت و به صورت غیر حجمی (Connection based) تنظیم کنند.

در صورتیکه ارائه کننده خدمت، تعرفه‌ای کمتر از کف مصوب و خارج از چارچوب­‌های تعیین شده برای خدمات خود تعیین کند، در صورت تشخیص و اعلام سازمان در هر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - زمان، شرکت مجوزدار، موظف خواهد بود تعرفه‌ه­ا را تغییر دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی
جدول تعرفه­­ خدمت دسترسی پرسرعت ثابت از طریق فناوری­های باسیم (که قبلاً توسط وزیر اعلام شده بود.)

حداکثر میزان مجاز استفاده از ترافیک داخلی باید دو برابر ترافیک بین الملل باشد

در این مصوبه تاکید شده است که ارائه‌کننده خدمت، ملزم است در همه سطوح جدول و تمامی طرح‌های تنظیمی خود نسبت به تفکیک و ارائه حجم ترافیک بین‌الملل از داخل به نحوی عمل کند که آستانه استفاده منصفانه ترافیک داخلی حداقل ۲ برابر آستانه استفاده منصفانه ترافیک - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بین‌الملل باشد. در واقع این مصوبه انتخاب شرایط منصفانه استفاده از اینترنت را برعهده شرکت‌های اینترنتی گذاشته است. بدین ترتیب فاکتور قیمت را انتخاب و استقبال کاربران تعیین خواهد نمود و بازار خرده فروشی رقابتی باقی خواهد ماند.

گفتنیست نرخ - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سرعت اعلام شده در این جدول باید برای نود و - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پنج درصد زمان تضمین شود و در پنج درصد زمان حداکثر می­‌تواند به میزان پنجاه درصد کاهش یابد. - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - البته اگر کاربر از آستانه استفاده ماهیانه منصفانه بگذرد، شرکت ارائه کننده می‌تواند سرعت کاربر را تا حداقل ۱۲۸ کیلوبایت بر ثانیه پایین آورده یا با اطلاع قبلی و اخذ هزینه‌های از قبل اعلام شده نسبت به فروش حجم اضافه ترافیک بین الملل و - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - داخلی اقدام کند. حداقل سرعت آپلود به میزان یک هشتم - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - حداقل نرخ سرعت دانلود در هر ردیف تعیین می‌­شود.

تنها نکته امیدوار کننده این مصوبه انتخاب حداکثر قیمت هر گیگابایت ترافیک بین المل است که دوهزار تومان در نظر گرفته شده است. اما ارائه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کننده موظف است نصف هزینه تخصیص داده شده به ترافیک بین الملل را برای تعرفه ترافیک داخلی از کاربران درخواست نماید.

تعرفه خدمت پهنای باند اینترنت برای سرعت 100Mbps و بالاتر

تعرفه‌های جدید اینترنت با سرعت‌هایی بالاتر از ۱۰۰ مگابیت - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بر ثانیه که با ۲۵ درصد کاهش مصوب شده است به شرح زیر می‌باشد:

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی
تعرفه خدمت - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پهنای باند اینترنت برای سرعت 100Mbps و - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بالاتر

تعرفه خدمت انتقال نقطه به نقطه اختصاصی (Dedicated) برای سرعت 100Mbps و بالاتر

همچنین نرخ‌های انتقال نقطه به نقطه (Point to Point) اختصاصی (Dedicated) برای ارائه دهندگان خدمات مجاز در بخش ارتباطات ثابت نیز ۲۵ درصد کاهش یافته و به شرح زیر است:

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی
تعرفه خدمت انتقال - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نقطه به نقطه اختصاصی برای سرعت 100Mbps و بالاتر

با توجه به کاهش ۳۰ درصدی نرخ های تعیین شده در این - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مصوبه و واگذاری تعیین سقف حداکثر مصرف ماهانه اینترنت ثابت به ارائه دهندگان - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - باید دید که این شرکت‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - چه سیاستی در پیش خواهند گرفت. آیا می‌توانند با تعیین حد منصفانه مصرف و ایجاد بازاری رقابتی سرویس‌های مطلوب‌تری را فراهم آورند که رضایت مخاطب را در پی داشته باشد یا اینکه با پایین آوردن کیفیت خدمات اینترنتی، طرح مذکور را دوباره به ورطه شکست  می‌رسانند؟

- تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone