🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  4. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40104.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

شرکت BAE و دانشگاه منچستر صنعت پهپادها را متحول می کنند

اگر در صدد این هستید که هواپیمایی سبک تر، مخفیانه تر، سریع تر و تعمیرپذیرتر بسازید، چرا اصلاً از شر برآافزا هایی که روی بال ها و دم هواپیما قرار دارد خلاص نشوید؟ این ایده ...

اگر در صدد این هستید که هواپیمایی سبک تر، مخفیانه تر، سریع تر و تعمیرپذیرتر بسازید، چرا اصلاً از شر برآافزا هایی که روی بال ها و دم هواپیما قرار دارد خلاص نشوید؟ این ایده ای است - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جویبار استان مازندران - که مهندسان BAE System در آخرین ساخته خود - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جویبار استان مازندران - در همکاری با دانشگاه منچستر به کار بسته اند. نتیجه نهایی، - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جویبار استان مازندران - پهپاد MAGMA UAV است که به جای استفاده از برآافزا، به هوایی که از تنها موتور جت اش خارج می شود متکی است.

به جای شهپرها، بال های MAGMA به مجموعه ای از چاک های بسیار باریک مجهز شده اند. برخی از هوای اگزوز از سمت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جویبار استان مازندران - موتور منحرف شده و با سرعت فراصوت از این چاک ها خارج می شود. با بهره گیری از این طراحی، امکان هدایت پهپاد صرفاً با کنترل - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جویبار استان مازندران - میزان هوایی که از هر بال خارج می شود - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جویبار استان مازندران - مهیا می گردد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جویبار استان مازندران

BAE قبلاً از سیستم مشابهی در پهپاد DEMON استفاده کرده - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جویبار استان مازندران - بود که حالا در MAGMA، به تکامل بیشتری رسیده است. در بخش جلویی پهپاد، اگزوز موتور، هوا را از طریق - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جویبار استان مازندران - دریچه ای به بیرون می فرستد که سطح پایینی آن اندکی خمیده است. به صورت معمول، هوای اگزوز به سطح می چسبد و با - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جویبار استان مازندران - دنبال کردن خمیدگی، - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جویبار استان مازندران - با زاویه ای خاص از بادگیر خارج می شود؛ این زاویه میزان چرخش پهپاد یا هواپیما را تعیین می کند.

اما با حرکت دادن بخشی از هوا به داخل اگزوز می توان از چسبندگی هوا به سطح دریچه جلوگیری کرد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جویبار استان مازندران - و زاویه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جویبار استان مازندران - حرکت هوا و به تبع آن، زاویه حرکت پهپاد را تغییر داد. BAE می گوید که نخستین پروازهای آزمایشی طی ماه های آتی انجام می شود - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جویبار استان مازندران - و هدف نهایی این است که بتوان یک پهپاد یا هواپیما را بدون نیاز به سطوح کنترل حرکت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جویبار استان مازندران - به پرواز درآورد. بنابراین این کمپانی امیدوار است که تکنولوژی تازه اش در نهایت به هواپیماهای تجاری و نظامی افزوده شود.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر جویبار استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone