🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40105.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن نسیم صبح؛ تقویمی زیبا و کاربردی

همانطور که می دانید، اغلب موبایل های هوشمند امروزی از تقویم شمسی پشتیبانی نمی کنند. همین مسئله هم باعث شده تا در میان اپ هایی که روی تلفن هوشمندمان نصب می کنیم، فضایی هم به ...

همانطور که می - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دانید، اغلب موبایل های هوشمند امروزی از تقویم شمسی پشتیبانی نمی کنند. همین مسئله هم باعث شده تا در میان اپ هایی که روی تلفن هوشمندمان نصب - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - می کنیم، فضایی هم به تقویم های شمسی اختصاص دهیم.

خوشبختانه تعداد - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تقویم های فارسی نیز کم نیستند. کافیست در کافه بازار «تقویم» را جستجو کنید تا چندین - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و چند اپ مختلف با کاربردهای متفاوت به شما پیشنهاد داده شود.

همین مسئله هم انتخاب میان اپ های - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تقویم شمسی را سخت می - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کند. اما در میان تمامی این اپ ها، نسیم صبح را می توان جزو بهترین ها قرار داد. به - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - هر حال از یک اپ تقویم نمی توان انتظارات بالایی داشت.

همین که ظاهر - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خوبی داشته باشند و در عملکردشان مشکلی یافت - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نشود، کافیست. خوشبختانه نسیم صبح نیز از این جهات مشکلی ندارد و رابط کاربری مینیمال و سبک آن، با سرعت خوبی پاسخگوی کاربران است.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

جدای از این موضوع، رابط کاربری نسیم صبح یکی از زیباترین ها در نوع خود است. حتی اگر بگوییم زیباترین اپ تقویم ایرانی است چندان هم بی راه نگفته ایم. - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در کنار این ظاهر زیبا، تمام امکانات دیگر اپ نیز به خوبی در رابط کاربری جای - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - گرفته اند.

آنقدر خوب که کاربر حین کار کردن با اپ به هیچ وجه گیج نمی شود. امکانات اصلی نسیم صبح به ساده ترین شکل ممکن - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در صفحه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اصلی قرار دارند تا کاربر بتواند در سریع ترین حالت به آن ها دسترسی داشته باشد.

باقی امکانات جانبی آن نیز به منو کشویی اپ فرستاده شده. کافیست کلید منو نسیم صبح را - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - لمس - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کنید تا لیست امکانات جانبی آن، از بالای صفحه به سمت پایین کشیده شود.

این منو، به ۱۲ ویژگی مختلف اختصاص دارد که قلم قرآنی و تعطیلی یاب از کاربردی ترین آن ها هستند. اما شاید چیزی که نسیم صبح را از اپ های دیگر این دسته متمایز می کند، بخش هواشناسی تکمیل آن - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - است.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

علاوه بر این، تاکید توسعه دهنده روی سخنگو بودن نسیم صبح نیز تصمیم درستی از آب درآمده و به نقطه قوت اپ تبدیل شده. اما ای کاش توسعه دهنده تا این حد - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - برای گنجاندن ویژگی های متعدد تلاش - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نمی کرد.

چرا که در نهایت نسیم صبح یک - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تقویم ساده است و عملا حضور - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - برخی ویژگی ها روی آن اضافیست. با این حال جای شکرش باقیست که نسیم صبح رابط کاربری خوب و تمیزی دارد و مرتب بودن مشخصه اصلی آن است.

همین موضوع باعث شده تا نسیم صبح با تمام امکاناتی که در دل خود جای داده، شلخته و زشت نباشد و کاربر حین استفاده از آن احساس راحتی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کند. این موضوع مهمی است و شاید دلیل نمرات خوب نسیم صبح روی کافه بازار نیز همین باشد.

در کل نسیم صبح، همانطور که از نمرات کافه بازارش پیداست، اپ بسیار خوبی است. با اینکه امکانات زیادی را در خود جای داده، اصلا شلوغ و شلخته نیست و از همه مهمتر رابط کاربری زیبا و دلنشینی دارد.

به همین منظور، اگر به دنبال یک جایگزین برای اپ تقویم موبایل خود هستید، شاید نسیم صبح بهترین پیشنهاد ممکن برای شما باشد.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

نسیم صبح

سازنده: لیمو دیزاین قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۴.۷ مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone