🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: منبع انبساط در پکیج چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: محفظه ای برای نگهداری اب با دما بالا است.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر آب در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: فیلتری که در قسمت ورودی آب متصل می شود.
  3. سوال: فضای قرارگیری پکیج باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که پکیج در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: دلیل افت در پکیج چیست؟
    پاسخ: گر فشار پکیج زیر 1 است پکیج شما نمی تواند درست کار کند وپکیج افت می کند.
  5. سوال: علت کار نکردن پکیج چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شعله پکیج و برد اصلی، شیرکنترل کننده، اشکال در سیم کشی قطعات، فنو... میتواند باعث کار نکردن پکیج شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38584.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس از نسل قبل خود سریعتر شارژ نخواهند شد

چندی پیش نسل بعدی پرچمدار سامسونگ توسط کمیته‌ی 3C چین تایید شد و همین موضوع موجب گردید که اطلاعات جدیدی راجع به این دو مدل یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس منتشر شود. ...

چندی پیش نسل بعدی پرچمدار سامسونگ توسط کمیته‌ی 3C چین تایید شد و همین موضوع موجب گردید که اطلاعات جدیدی راجع به این دو مدل یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس منتشر شود. به نظر می‌رسد که این دو مدل همانند پیشینیان خود می‌توانند به دو روش بی سیم و سریع شارژ شوند و از لحاظ سرعت شارژ با آنها برابری - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مشکین شهر استان اردبیل - می کنند.

دستگاه های تائید شده دارای شماره مدل های M-G9650/DS، SM-G9600/DS و SM-G9608/DS هستند که - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مورد آخر به نسخه تایوانی گلکسی S9 با نمایشگر 5.8 مربوط می شود. از سوی دیگر SM-G9600 و SM-G9650 نیز نسخه های چینی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس خواهند بود.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مشکین شهر استان اردبیل

با مشاهد‌ی فهرست جدید منتشر شده می‌توان فهمید که این دستگاه‌ها از شارژر ۵ ولت و دو آمپر بهره می‌برند. ضمن اینکه قابلیت استفاده از شارژ سریع ۹ ولت، ۱.۶۷ آمپر و ۱۵ واتی نیز در آنها تعبیه شده است.

قابلیت‌های یاد شده‌ی نسل جدید بسیار شبیه به تکنولوژی است که در کهکشانی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مشکین شهر استان اردبیل - های نسل قبل بکار رفته بود - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و پیشرفتی نداشته‌ است. البته انتقادی به این مساله وارد نیست چرا که گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس جزو موبایل‌هایی به شمار - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مشکین شهر استان اردبیل - می‌روند که شارژ سریعی داشته و در مدت یک ساعت و چهل دقیقه به طور کامل شارژ می‌شوند.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مشکین شهر استان اردبیل

براساس شایعات نسل بعدی پرچمداران سامسونگ از باتری‌های مشابه به سری قبل بهره خواهند برد. بدین شکل که باتری گلکسی اس 9 سه هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت و در گلکسی اس 9 پلاس یک باتری با ظرفیت سه هزار و پانصد میلی آمپر ساعت تعبیه خواهد شد.

مدل‌های یاد شده علاوه بر اینکه تاییده‌ی کمیته‌ی 3C کسب کرده‌اند، پیش از - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این نیز موفق شده بودند جواز - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) را دریافت کنند اما در جریان این اتفاق متاسفانه اطلاعاتی دقیقی راجع به این گجت‌ها برای کاربران فاش نشد.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مشکین شهر استان اردبیل

تنها ارگان باقی ماننده می‌تواند وبسایت آژانس رگولاتوری چین TENAA باشد. شاید ارسال گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس برای آژانس یاد شده بتواند مشخصاتی از این تلفن‌های هوشمند را آشکار نماید.

در - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مشکین شهر استان اردبیل - غیر این صورت دوستداران برند کره‌ای باید برای شنیدن - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مشکین شهر استان اردبیل - جزئیاتی بیشتر - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر مشکین شهر استان اردبیل - تا ماه آینده و معرفی رسمی نسل بعدی گلکسی اس در نمایشگاه MWC 2018 بارسلون صبر کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone