🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  2. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  4. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  5. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38582.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر آهسته‌ از نحوه‌ی عملکرد تلویزیون‌ها [تماشا کنید]

با اینکه تکنولوژی بکار رفته در تلویزیون‌های CRT دیگر قدیمی‌ شده‌ اما در گذشته‌ دستاوردی عظیم در این حوزه به حساب می‌آمد. اخیراً کانال The Slow Mo Guys ویدیویی با سرعت بالای ۳۸۰ هزار فریم ...

با - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اینکه تکنولوژی بکار رفته در تلویزیون‌های CRT دیگر قدیمی‌ شده‌ اما در گذشته‌ دستاوردی عظیم در این حوزه به حساب می‌آمد. اخیراً کانال The Slow Mo Guys ویدیویی با سرعت بالای ۳۸۰ هزار فریم در ثانیه‌ از نحوه‌ی عملکرد تلویزیون‌ها منتشر نموده که درک این مسئله آنها را آسان‌تر می‌کند.

تصاویر فیلمبرداری شده با این فریم ریت می تواند پرتاب الکترون‌ها را به طور آهسته نشان دهد. این پرتاب‌ها از بالا به پایین و از چپ به راست صورت می‌گیرند. به شکلی که اولین اشعه‌ی پرتاب شده به قسمت شمال غربی صفحه‌ی نمایش و آخرین پرتو به جنوب شرقی‌ترین قسمت تعلق خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - داشت. پرتاب اشعه‌ باعث می‌شود که فسفر موجود در هر پیکسل روشن شده و بدرخشد. در حالت معمولی روند عملکرد تلویزیون‌ها به قدری سرعت دارد که نمی‌توان با چشم غیرمسلح آن را تشخیص داد اما در حالت آهسته شکلی خارق العاده دارد.

این یوتوبر‌ها از تلویزیون‌های مدرن صفحه تخت نیز به وسیله‌ی دوربین‌های سرعت بالا فیلمبرداری کرده‌اند - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اما مشخص شده که از این طریق نیز نمی‌توان پیکسل‌های بسیار کوچک این گجت‌ها را با چشم عادی مشاهده نمود.

با بررسی این ویدیو‌ی گرفته شده توسط - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - یوتوبر‌های The Slow Mo Guys متوجه می‌شویم که روند تصویرسازی تلویزیون‌ها‌ی قدیمی CRT بسیار جذاب‌تر از مدل‌های جدیدتر است.

The Slow Mo Guys در واقع نام یک گروه فلیمبرداری است - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - که «گوین فری» آن را در ۲۰۱۰  تاسیس کرده است. آنها از ابتدا تصاویری از اتفاقات مختلف ثبت کرده و به طور بسیار آهسته پخششان می‌کنند.

مجموعه فیلم‌ های این کانال شامل طیف گسترده‌ای از فیلمبرداری حرکت بسیار آهسته است که به همه‌چیز - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اختصاص دارد.این گروه با استفاده از دوربین‌های سرعت‌بالا، قادر به فیلم‌برداری بیش از ۳۴۳ هزار فریم در ثانیه است.

این شبکه تاکنون بیش از ۸.۵ میلیون مشترک داشته و بیش از یک میلیارد بازدید به خود اختصاص داده‌ است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone