🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نشدن آب در پکیج چیست؟
    پاسخ: نبود آب گرم یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در این سیستم‌ها ایجاد می‌شود. اولین چیزی که باید چک کنید منابعی است که آب، گاز و برق را به پکیج می‌رسانند.
  2. سوال: علت روشن نشدن مشعل پکیج چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مشعل پکیج به عواملی متعددی از جمله برد، نبود گاز، خربی لوله ها و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: پرشر سوئیچ هوا در پکیج چیست؟
    پاسخ: این قطعه وظیفه دارد از خروج محصولات احتراق توسط دودکش مطمئن شود.
  4. سوال: زمان سرویس کلی پکیج هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: پکیج در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: چرا پکیج دائما دچار افت می شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند نشتی آب از سیستم، خراب شدن سوپاپ اطمینان فشار و یا هواگیری رادیاتورها همگی می توانند منجر به افت فشار سیستم شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38587.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

گاز گرفتن باتری آیفون با دندان برای آزمایش اصالت انفجار شدیدی در پی داشت [تماشا کنید]

به تازگی ویدیویی از انفجار باتری یک آیفون در فروشگاهی در چین ثبت شده است. این ویدیو که توسط دوربین های مدار بسته فروشگاه ضبط شده، نشان می دهد که فردی در حال گاز گرفتن ...

به تازگی ویدیویی از انفجار باتری یک آیفون در فروشگاهی در چین ثبت شده است. این ویدیو که توسط دوربین های مدار بسته فروشگاه ضبط شده، نشان می دهد - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فولاد شهر استان اصفهان - که فردی در - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فولاد شهر استان اصفهان - حال گاز گرفتن باتری آیفون است و ناگهان انفجار اتفاق می افتد.

فردی که باتری را گاز زده، تصور می کرده مانند گاز زدن سکه ها می تواند به اصل بودن باتری پی ببرد

ماجرا از این قرار بوده - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فولاد شهر استان اصفهان - که فردی به فروشگاه الکترونیکی در شهر نانجینگ - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فولاد شهر استان اصفهان - چین مراجعه کرده و درخواست تعویض باتری آیفون خود را داده. او پیش از این شنیده بوده که با گاز گرفتن باتری، دقیقاً مشابه با گاز گرفتن سکه ها برای آزمایش اصل بودن آنها در گذشته، می توان به اصل بودن آن پی برد. خریدار نگون بخت نیز تصمیم به آزمایش باتری به این - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فولاد شهر استان اصفهان - روش گرفته و آن را با دندان های خود گاز زده و ناگهان باتری منفجر شده است.

خوشبختانه علی رغم اینکه تلفن هوشمند یاد شده تنها حدود 2.5 سانتی متر از صورت فرد فاصله داشته، ولی هیچ جراحتی را نه تنها برای او بلکه برای سایرین نیز در پی نداشته است. البته باید اشاره کنیم که قطعاً گاز زدن - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فولاد شهر استان اصفهان - باتری به هیچ وجه توصیه نمی شود و این کار می تواند خطرات بسیاری را در پی داشته باشد.

علی رغم اینکه مشخص نیست آیا باتری که قرار بوده - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تعویض شود اصلی بوده یا خیر، هنوز حوادثی که در پی انفجار باتری های گلکسی نوت 7 سامسونگ اتفاق افتاد را فراموش نکرده ایم. آن موضوع منجر به جمع آوری تمامی موبایل های - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سری گلکسی نوت 7 از بازار شد و کمپانی کره ای مجبور به انجام - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تحقیقات گسترده برای یافتن علت موضوع شد.

البته در نهایت مشخص گشت که اشکال به فرایندهای طراحی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فولاد شهر استان اصفهان - و ساخت مرتبط بوده و سامسونگ به منظور جلوگیری از پیش آمدن اتفاقات مشابه تصمیم به طراحی فرایندهای پیشرفته آزمایش باتری موبایل های بعدی خود گرفت که آزمایش باتری گلکسی اس 8 نیز خبر از امنیت آن می داد.

یادآوری می کنیم که پیش از این - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نیز گزارشاتی درباره متورم شدن باتری آیفون 8 اعلام شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آسیمن نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام سایت ***** پکیج ایران رادیاتور LR24FF شما را با بهترین قیمت و بالاترین گارانتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone