🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  3. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  4. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  5. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38583.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

درآمد ماهانه ۱.۵ میلیون دلاری هکرها از پول های مجازی

افزایش یکباره ارزش ارز های دیجیتالی و سرازیر شدن پول به سمت آنها ضمن آنکه می تواند به معنای ثروت اندوزی مالکانشان باشد، فرصت خوبی را هم برای هکرها فراهم می کند تا بر دارایی ...

افزایش یکباره ارزش ارز های دیجیتالی و سرازیر شدن پول به سمت آنها ضمن آنکه می تواند به معنای ثروت اندوزی مالکانشان باشد، فرصت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خوانسار استان اصفهان - خوبی را هم برای هکرها فراهم می کند تا بر دارایی های خود بیافزایند.

محققین موسسه ای به نام Ernst & Young که یکی از چهار شرکت بزرگ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خوانسار استان اصفهان - دنیا در زمینه حسابرسی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خوانسار استان اصفهان - به شمار می رود اخیرا دریافته اند که بالغ بر ده درصد سرمایه ای که در  پیشنهاد اولیه ارزهای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خوانسار استان اصفهان - دیجیتالی حاصل شده یا از بین رفته یا توسط هکرها سرقت شده است. این رقم از مجموع ۳.۷ میلیارد دلار پول سرمایه گذاری شده روی این ارزها (بین سال های - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خوانسار استان اصفهان - ۲۰۱۵ تا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خوانسار استان اصفهان - ۲۰۱۷) مبلغی در حدود ۴۰۰ میلیون دلار را شامل می شود.

شرکت Ernst & Young در گزارش خود - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خوانسار استان اصفهان - همچنین نگاهی به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خوانسار استان اصفهان - ۳۷۲ پیشنهاد اولیه ارزهای دیجیتالی داشته است که هدف حملات هکی قرار گرفته اند و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خوانسار استان اصفهان - خطر بازار این پول ها را در نظر کاربران پررنگ تر نمودند.

بخش اعظمی از سرقت ها از طریق حملات فیشینگ انجام شدند

بخش اعظمی از سرقت ها از طریق حملات فیشینگ انجام شدند؛ حمله ای مرسوم که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خوانسار استان اصفهان - برای ترغیب کردن قربانیان به کلیک کردن روی لینک های مخرب انجام می گیرد. هکرها از این طریق ظاهرا توانسته اند ۱.۵ میلیون دلار از سرمایه پیشنهاد اولیه ارزهای دیجیتالی را به صورت ماهانه به سرقت ببرند. شرکت انجام دهنده این تحقیق در انتهای مطلب خود خواستار برقراری استانداردهای قوی تر امنیتی روی ارزهای دیجیتالی شده تا از حجم اینگونه سرقت ها کم کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خوانسار استان اصفهان

Greg Cudahy - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خوانسار استان اصفهان - مدیر واحد رسانه، سرگرمی و ارتباطات این شرکت در همین رابطه گفت:

استانداردهای جدیدی در دست تدوین هستند که از جانب همه شرکت کنندگان پذیرفته شده اند و امکان شفاف سازی بیشتر را در معاملات فراهم می کنند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر خوانسار استان اصفهان - و مانع از جعل می شوند. به لطف این استانداردها صیانت از سرمایه گذاران و کاربران این پول ها بهتر انجام خواهد گرفت.

کارشناسان  Ernst & Young در گزارش خود اشاره کرده اند که هکرها به خاطر رشد سریع بازار پول های مجازی و همچنین مقدار پولی که برای داد و ستد آنها جابجا می شود به سمت آنها جذب شده اند. در این گزارش همچنین گفته شده که تناوب حملات به طرز قابل توجهی در حال افزایش است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone