🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  3. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  4. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38581.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ از حافظه های SSD سری 860Evo و 860Pro رونمایی کرد

سامسونگ به تازگی از حافظه های SSD جدید سری 860Evo و 860Pro رونمایی کرده است. سری 850 حافظه های SSD این کمپانی که در حال حاضر در بین محبوب ترین ها در بازار دنیا هستند، ...

سامسونگ به تازگی از حافظه های SSD جدید سری 860Evo و 860Pro رونمایی کرده است.

سری 850 حافظه های SSD این - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کمپانی که در حال حاضر در بین محبوب ترین ها در - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بازار دنیا هستند، اولین بار در سال 2014 به بازار عرضه شدند. در طول سال های اخیر نیز سامسونگ با ارائه به روز رسانی های سخت افزاری کوچک، مدل های با ظرفیت های بالاتر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - را عرضه کرد.

در حافظه SSD سری 860 از حافظه DRAM نوع LPDDR4 استفاده شده

البته علی رغم اینکه انتظار می رود سری جدید با شماره 860 تغییرات عمده ای را نسبت به مدل قبلی تجربه کرده باشد، ولی این تغییرات اندک بوده. مهمترین پیشرفتی که در این مدل نسبت به نسخه قبلی اعمال شده تعبیه چیپ های NAND سه بعدی 64 لایه ای بوده. کنترلر این حافظه SSD نیز نسخه به روز شده MJX است و به جای حافظه DRAM از نوع LPDDR3 که در سری 850 به کار رفته بود، حالا از نوع پر سرعت تر LPDDR4 استفاده شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان

این بار هم مشابه با سری 850، سامسونگ حافظه های SSD جدید خود را در رده های Evo ارزان قیمت تر و نیز نسخه پریمیوم Pro ارائه کرده. نسخه پرو از نظر سرعت کمی سریعتر است.

مدل پرو به لطف استفاده از فناوری MLC (سلول های چند لایه) دو بیتی سرعت بالاتری را نسبت به مدل Evo ارائه می دهد، در حالی که مدل Evo که از چیپ های 3 بیتی MLC ( که تحت عنوان TLC یا سلول های 3 لایه شناخته می شوند) بهره می برد. یاد آوری می کنیم که سلول های TLC یا سه لایه کند تر هستند و قابلیت اعتماد پایین تری دارند، ولی از سوی دیگر ارزان تر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هستند.

سری 860Evo در ظرفیت های 250 و - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - 500 گیگابایتی و نیز 1، - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - 2 و 4 ترابایتی در اندازه 2.5 اینچی به بازار عرضه می شود. در حالی که ظرفیت های 250 و 500 گیگابایتی و 1 ترابایتی نیز از نوع mSATA برای آن در نظر گرفته شده. همچنین از - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نوع m.2 با ظرفیت های 1 و 2 ترابایتی و نیز 250 و 500 گیگابایتی ارائه خواهد شد. قیمت ها از حداقل 94 دلار برای نمونه 250 گیگابایتی تا 1399 دلار برای مدل 4 ترابایتی متغیر خواهد بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان
لیست قیمت حافظه های SSD سری 860 سامسونگ

مدل پرو نیز در ظرفیت های 256 و 512 گیگابایتی و نیز 1، 2 و 4 ترابایتی و تنها در سایز 2.5 اینچی با قیمتی از 139 تا 1899 دلار عرضه خواهد شد. هر دو مدل پرو و Evo قرار است تا انتهای ماه جاری میلادی (تا 11 بهمن ماه) به روانه بازار شوند.

در نهایت اگر اکنون از حافظه SSD - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - سری 850 استفاده می کنید، به روز رسانی جدید آنقدر تفاوتی با سری قبلی ندارد که شما را برای خرید مدل - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - جدید وسوسه کند، ولی اگر در پی خرید یک SSD جدید هستید، شاید بد نباشد نیم نگاهی هم به محصول جدید سامسونگ داشته باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone