🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر پکیج من را دارد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: علت کار نکردن پکیج چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شعله پکیج و برد اصلی، شیرکنترل کننده، اشکال در سیم کشی قطعات، فنو... میتواند باعث کار نکردن پکیج شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: قطعه ترموستات حد چه نقشی در پکیج دارد؟
    پاسخ: وظیفه دارد دمای مبدل اصلی را به طو مداوم کنترل کند، تا اگر دما بیشتر از ۹۵ درجه شد کل پکیج خاموش شود.
  4. سوال: در صورت وجود خرابی در پکیج بعد از تعمیرات، باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: چرا پکیج من آب را گرم نمی کند؟
    پاسخ: نبود آب گرم یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در این سیستم‌ها ایجاد می‌شود. اولین چیزی که باید چک کنید منابعی است که آب، گاز و برق را به پکیج می‌رسانند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36733.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

سرفس فون مایکروسافت احتمالا همراه با اسنپدراگون 845 عرضه می شود

طرفداران دیوایس های سری سرفس مایکروسافت، از مدت ها پیش منتظر عرضه موبایل سرفس فون بوده اند و شایعاتی که اخیراً درباره این دستگاه منتشر شده اند، احتمالاً یک بار دیگر آتش امید را در ...

طرفداران دیوایس های سری سرفس مایکروسافت، از مدت ها - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - پیش منتظر - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - عرضه موبایل سرفس فون بوده اند و شایعاتی که اخیراً درباره این دستگاه منتشر شده اند، احتمالاً یک بار دیگر آتش امید را در دل آنها شعله ور می کنند. بنابر گزارش های تازه، موبایل تاشوی مایکروسافت از چیپست اسنپدراگون 845 بهره مند بوده و با نام رمز «آندرومدا» شناخته می شود.

در شایعات آمده که نخستین مدل های آزمایشی دستگاه همین حالا برای تست در اختیار شرکای مایکروسافت قرار گرفته و ضمناً باید منتظر پورت ARM «ویندوز 10 کور» به همراه پوسته دسکتاپ تازه معرفی شده Polaris باشیم. استفاده از Windows 10 Core و پولاریس - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - به این معناست که دستگاه احتمالاً از رابط کاربری خاصی بهره می برد - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - که در شرایط درست، عملکردی شبیه به دسکتاپ و لپ تاپ خواهد داشت.

اگرچه چیپست های اسنپدراگون کوالکام از قابلیت شبیه سازی فرمان های x86 بهره مند هستند، هنوز هیچ اشاره ای به امکان اجرای اپلیکیشن های Win32 روی دیوایس آندرومدا نشده است و در واقع، همه چیز برعکس این موضوع را نشان می دهد. ویندوز 10 کور و پولاریس هر دو بر اپلیکیشن های پلتفرم فراگیر ویندوز متمرکز - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - هستند. اما حتی اگر آندرومدا واقعاً با Win32 سازگاری داشته باشد هم کماکان نمی تواند جای - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - لپ تاپ را برای بسیاری از کاربران پر کند.

برای یادآوری باید گفت که ایسوس و اچ پی در ماه دسامبر سال گذشته میلادی، از لپ - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تاپ هایی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مبتنی بر ویندوز 10 رونمایی کردند که به چیپست - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اسنپدراگون 835 مجهز هستند و به راحتی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کدهای x86 را به اجرا در می آورند. البته لپ تاپ های دو کمپانی، به صورت پیش فرض از Windows 10 S بهره می برند که تنها با اپلیکیشن های پلتفرم فراگیر ویندوز سازگار است، اما امکان آپگرید آنها به ویندوز - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - 10 پرو و استفاده از شبیه ساز x86 اسنپدراگون 835 نیز وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone