تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30385.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

کاخ سفید احتمالاً از ابتدای سال 2019 خرید تجهیزات هواوی و ZTE را ممنوع می کند

بر اساس گزارش منابع آگاه، در پی تنش های تجاری-سیاسی چین و ایالات متحده، دونالد ترامپ در حال بررسی صدور یک فرمان اجرایی به شرکت های آمریکایی است که استفاده از فناوری های ارتباطی هواوی ...

بر اساس گزارش منابع آگاه، در پی تنش های تجاری-سیاسی چین و ایالات متحده، دونالد ترامپ - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در حال - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بررسی صدور یک فرمان اجرایی به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شرکت های آمریکایی است که استفاده از فناوری های ارتباطی هواوی و - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ZTE را ممنوع خواهد کرد.

فعلاً در فرمان ترامپ نامی از هواوی یا ZTE به صورت مشخص نیامده است

چنین فرمانی در صورت صدور، یکی از مهم ترین گام های ترامپ در مسیر قطع کامل داد و ستد با هواوی و ZTE به عنوان دو مورد از بزرگترین شرکت های مخابراتی چینی خواهد بود. البته دولت ایالات متحده به بهانه همکاری شرکت های مذکور - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نقده استان آذربایجان غربی - با حکومت چین و خطر جاسوسی از شهروندان آمریکایی چنین طرح هایی را در دستور کار قرار داده و امیدوار است با کسب موافقت های لازم، کمپانی های داخلی را به قطع ارتباط با شرکای چینی مجاب کند.

فرمان مورد بحث که فرآیند تدوین آن از 8 ماه پیش آغاز شده، احتمالاً در ابتدای سال 2019 میلادی اجرایی خواهد - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شد و تمام شرکت های آمریکایی را ملزم به قطع ارتباط با تأمین کنندگان خارجی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تجهیزات مخابراتی (که دولت آمریکا محصولات آنها را برای امنیت ملی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نقده استان آذربایجان غربی - خطرناک تشخیص دهد) خواهد کرد.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نقده استان آذربایجان غربی

البته طبق ادعای منابع آگاه، فعلاً به صورت دقیق نامی از هواوی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نقده استان آذربایجان غربی - یا ZTE در فرمان ترامپ نیامده اما احتمالاً متن نامه (که هنوز تکمیل نشده) طوری تدوین خواهد شد که بتوان از هواوی و ZTE هم به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نقده استان آذربایجان غربی - عنوان شرکت های ممنوعه یاد کرد.

فرمان اجرایی کاخ سفید با پشتوانه قانون خاصی صادر می شود که به رئیس جمهور اجازه می دهد در مواقع به خطر افتادن امنیت ملی ایالات متحده، قواعد تجارت را تغییر - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دهد.

گفتنی است یکی از عوامل پیگیری فرمان مورد بحث توسط دولت ترامپ، نیاز شرکت های آمریکایی به شرکایی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نقده استان آذربایجان غربی - برای توسعه فناوری 5G است که در صورت عدم اعمال ممنوعیت، احتمالاً کمپانی های چینی در این زمینه زیرساخت های ارتباطی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نقده استان آذربایجان غربی - لازم را تأمین خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone