🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در بیشتر موارد تعمیرات در منزل خودتان انجام میگردد اما در صورتی که خرابی قطعاتی تخصصی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد پرشر سوئیچ آب در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی است که اگر آب داخل مدار کمتر از شش دهم و بیشتر از سه بار باشد، مدار آن باز می‌شود و جلوی روشن شدن پکیج را می گیرد.
  3. سوال: تعمیرکار پکیج چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر تا 30 الی 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین پکیج با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی و اشکال در خدمات و تعمیرات انجام شده توسط ما باشد و بازه 3 ماه گارانتی از خدمات ما نگذشته باشد برای شما خدمات مجدد با ضمانت بدون وجه خواهد بود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد پکیج من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36731.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

کالبد شکافی هوم پاد توسط iFixit؛ محصولی دیگری از اپل با تعمیرپذیری پایین

اخیراً تیم متخصصان جراحی گجت‌ها یعنی «iFixit» موفق شد هوم پاد را کالبد شکافی کند و به این نتیجه رسید که این بلندگو علیرغم ظاهر ساده‌اش بسیار محکم بوده و کاربران به آسانی نخواهند توانست ...

اخیراً تیم متخصصان جراحی گجت‌ها یعنی «iFixit» موفق شد هوم پاد را کالبد شکافی کند و - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تنکابن استان مازندران - به این نتیجه رسید که این بلندگو علیرغم ظاهر ساده‌اش بسیار محکم بوده و کاربران به آسانی نخواهند توانست آن را باز کرده و خودشان تعمیر کنند.تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تنکابن استان مازندراناین متخصصین - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تنکابن استان مازندران - کالبد شکافی مجبور شدند ابزار زیادی را برای باز کردن این گجت نظیر یک سشوار برقی صنعتی، یک پیک گیتار - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تنکابن استان مازندران - و یک چاقو امتحان کنند که همه‌ آنها نتوانستند - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تنکابن استان مازندران - در برابر بلندگوی اپل کاری از پیش ببرند. به همین دلیل این تیم مجبور شد یک اره‌ی آهن بر و دستگاه برش فراصوت  برای نفوذ به هوم‌ پاد بکار ببرد.

تیم مذکور زیر پایه‌ی پلاستیکی هوم پاد - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تنکابن استان مازندران - یک درگاه ۱۴ پینی مخصوص اپل پیدا کردند که گمان می‌رود از آن برای آزمایش و برنامه‌ریزی این محصولات در زمان مونتاژ استفاده - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تنکابن استان مازندران - شده باشد. از آنجایی که درگاه مورد نظر توسط یک لایه‌ی زخیم پوشانده شده است، معلوم نیست که بتوان از آن استفاده‌ی دیگری نمود.تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تنکابن استان مازندران

این تیم در ادامه‌ی جراحی هوم پاد متوجه شد که گجت مذکور از یک چیپست A8 اپل به همراه‌ یک گیگابایت رم برخوردار است. ضمن اینکه یک فلش توشیبای‌ ۱۶ گیگابایتی نقش حافظه‌ی داخلی را ایفا می‌کند. هرچند کاربران نمی‌توانند فایل موزیکی را در آن ثبت کنند و مجبورند موسیقی را از سرویس اپل موزیک استریم کرده یا با استفاده از ویژگی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تنکابن استان مازندران - ایر پلی آن را پخش کنند.

این محصول از یک منبع تغذیه‌ی دو قسمتی بهره می‌برد. یکی از آنها بلوکی داخلی است که برای - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تنکابن استان مازندران - تبدیل جریان AC به DC بکار می‌رود و دیگری حلقه‌ای بیرونی است که وظیفه‌ی رساندن جریان برق به هفت بلندگوی کوچک و ساب ووفر چهار اینچی این - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تنکابن استان مازندران - گجت را بر عهده دارد.تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تنکابن استان مازندرانبه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تنکابن استان مازندران - ادعای تیم iFixit، هوم پاد اپل بسیار بادوام بوده و آنها را برای باز کردنش به دردسر زیادی انداخته است. شاید به همین خاطر است که شرکت کوپرتنیویی برای تعمیر هوم‌ پاد‌های آسیب دیده ۲۷۹ دلار هزینه می‌گیرد. البته اگر مشکل بلند‌گو تنها به کابل پاورش باشد، نرخ مذکور به ۲۹ دلار ناقابل کاهش پیدا خواهد کرد.

براساس برنامه ریزی اپل، این گجت که - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تنکابن استان مازندران - در حال حاضر می‌توان آن را پیش خرید نمود، در بهار سال آینده به بازارهای فرانسه و آلمان راه پیدا خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone