🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  2. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32163.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

نمایش جدید بتلفیلد 5، تکنولوژی «ردیابی پرتو» انویدیا را به رخ می‌کشد [تماشا کنید]

کارت های گرافیک سری RTX 2000 انویدیا طراحی شده اند تا تکنولوژی «ردیابی پرتو - Ray Tracing» را به بازی های ویدیویی بیاورند؛ تکنیکی در رندرینگ که بازتاب همزمان (Real-Time) نور و تعبیه افکت های ...

کارت های گرافیک سری RTX 2000 انویدیا طراحی شده اند تا تکنولوژی «ردیابی پرتو - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - - Ray Tracing» را به بازی های ویدیویی بیاورند؛ تکنیکی در رندرینگ که بازتاب همزمان (Real-Time) نور و تعبیه افکت های سینمایی را میسر می کند. اگرچه انویدیا در کنفرانس رونمایی از کارت های گرافیک RTX 2000 چند دموی فنی به نمایش در آورد، دموی تازه بتلفیلد 5 برخی از تفاوت های مهمی که کارت های RTX در بازی های ویدیویی به وجود می آورند را به رخ می کشد.

در ویدیوی پایین می توان مجموعه ای از بازتاب های نور با تکنولوژی ردیابی پرتو را مشاهده کرد که باعث افزایش چشمگیر جزییات در صحنه می شوند. تکنیک Screen Space Reflection که تا پیش از این استفاده می شد، مثل ردیابی پرتو در نمایش بازتاب های نور موثر نبود و در نمایش استودیوی دایس و انویدیا، می توان گرافیک بتلفیلد 5 را با ردیابی پرتو خاموش و روشن مشاهده کرد.

بازتاب ناشی از انفجارها، با دقت بسیار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - بیشتری روی اشیای نزدیک مانند اتومبیل ها، تانک ها و حتی سطح خیس زمین رندر می شوند. به همین شکل، می توانید منتظر بازتاب شعله های آتش روی بخش فلزی یا چوبی سلاح ها و حتی لباس سربازان باشید که در نوع خود، افکت تصویری بسیار منحصر به فردی به شمار می رود؛ و تمام این ها، به کمک ردیابی پرتو میسر شده اند.

تا به اینجای کار به نظر می رسد که ردیابی پرتو بزرگ ترین - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - جهش گرافیکی در دهه اخیر است و باید دید که کدام توسعه دهندگان در آینده از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - آن در بازی های ویدیویی خود استفاده می کنند. تا امروز، پشتیبانی بازی هایی مانند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - بتلفیلد 5، Assetto Corsa Competizione، کنترل، اتمیک هارت، مترو اگزدوس و Shadow of the Tomb Raider از ردیابی پرتو تایید شده و برخی دیگر هم از به استفاده از تکنیک رندرینگ DLSS انویدیا روی آورده اند که بخشی از سیستم جدید RTX بوده و سوپر سمپل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - بازی های ویدیویی را روی رزولوشن 4K و با نرخ فریم 60 به بالا مهیا می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone