🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  4. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11684.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

سونی از اسپیکر بی‌سیم «LSPX-S3» با طراحی شبیه شمعدان رونمایی کرد

سونی از اسپیکر بی‌سیم «LSPX-S3» با طراحی جالب و متفاوت شبیه به شمعدان شیشه‌ای و قیمت ۳۵۰ دلار رونمایی کرد که می‌تواند علاوه بر پخش موسیقی با کیفیت مطلوب،‌ نور متناسب با سلیقه کاربر هم ...

سونی از اسپیکر بی‌سیم «LSPX-S3» با طراحی جالب و متفاوت شبیه به شمعدان شیشه‌ای و قیمت ۳۵۰ دلار رونمایی کرد که - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر فراهان استان مرکزی - می‌تواند علاوه بر پخش موسیقی با کیفیت مطلوب،‌ نور متناسب با سلیقه کاربر هم پخش کند.

منبع نور LED این اسپیکر دارای ۳۲ سطح روشنایی است و یکی از حالت‌های آن حالت نور شمع است که باعث می‌شود LED دقیقا مانند یک شمع روشنایی بدهد. پخش همزمان موسیقی و نور شمع مانند آن می‌تواند توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

اسپیکر در واقع از دو بخش تشکیل شده است. قسمت بالایی آن ۳۰.۴۸ سانتی متر (۱۲ اینچ) طول دارد و از جنس شیشه است که نور LED را از خود ساطع می‌‌کند. قسمت پایینی نیز طراحی شبیه پایه شمعدان دارد. سونی از فناوری به نام درایو عمودی پیشرفته در طراحی این اسپیکر استفاده کرده که از سه محرک - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر فراهان استان مرکزی - برای پخش صدا با فرکانس بالا در جهت‌های مختلف استفاده می‌کند. وقتی صداهایی با فرکانس - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر فراهان استان مرکزی - بالا از طریق اسپیکر پخش می‌شود، قسمت استوانه‌ای بالای آن نور و موسیقی را با جذابیت بیشتری به نمایش می‌گذارند.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر فراهان استان مرکزی

در قسمت پایه LSPX نیز یک درایور ۴۶ میلیمتری و - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر فراهان استان مرکزی - باس اسپیکر برای تقویت بهتر صداهایی با فرکانس پایین قرار داده شده است. کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی می‌توانند با استفاه از کدک بلوتوث LDAC سونی، صدای بی‌سیم را با کیفیت بسیار بالاتری به LSPX ارسال کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر فراهان استان مرکزی

کاربران می‌توانند از دو اسپیکر LSPX-S3 برای پخش استریوی صدا به صورت همگام‌سازی شده استفاده کنند. همچنین دستگاه جدید سونی با سیستم Party Connect Sony سازگار است و به کاربران این امکان را می‌دهد که حداکثر ۱۰۰ اسپیکر بی‌سیم سازگار را از طریق بلوتوث به آن متصل کرده و موسیقی و روشنایی را در هر اسپیکر همگام‌سازی کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر فراهان استان مرکزی

سونی ادعا می‌کند که باتری داخلی اسپیکر می‌تواند تا هشت ساعت شارژ مورد نیاز را تامین کند. کاربران می‌‌توانند باتری آن را به راحتی از طریق پورت USB-C شارژ کنند. این شرکت توضیحی در مورد مقاومت این اسپیکر در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار ارائه نکرده، در نتیجه بهتر است از آن برای مناطق ساحلی و استخر استفاده نشود. این اسپیکر مردادماه با قیمت ۳۵۰ دلار به بازار عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زامیر نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone