🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جهرم استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جهرم استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  2. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  3. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  4. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11670.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

توییتر نمایش فلیت‌‌ از سایر حساب‌های کاربری را آزمایش می‌کند

به نظر می‌رسد توییتر در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به موجب آن فلیت (Fleet) اکانت‌هایی که جزو فالورهای کاربران نیستند نیز به همراه آیکون رعد و برق برای آنها نمایش داده می‌شود. برخی ...

به نظر می‌رسد توییتر در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به موجب آن فلیت (Fleet) اکانت‌هایی که جزو فالورهای کاربران نیستند نیز به همراه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جهرم استان فارس - آیکون رعد و برق برای آنها نمایش داده می‌شود.

برخی کاربران با انتشار تصاویری اعلام کرده‌اند که توییتر فلیت‌(قابلیتی شبیه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جهرم استان فارس - به استوری اینستاگرام) افرادی را به - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جهرم استان فارس - آنها نشان می‌دهد که حتی توسط آن‌ کاربران دنبال نمی‌شوند. در واقع توییتر، فلیت اکانت‌های دیگر را به نمایش می‌گذارد و آیکونی شبیه رعد و برق در کنار - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جهرم استان فارس - چنین فلیت‌هایی دیده می‌شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جهرم استان فارس

کاربران مختلفی ویژگی جدید توییتر را تجربه کرده‌اند و به ادعای برخی از آن‌ها، فلیت‌های تبلیغاتی و هایلایت پس از اینکه کاربران تمام فلیت‌های خود را مشاهده کردند، برای آن‌ها ظاهر می‌شود.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد ویژگی جدید توییتر به اشتراک گذاشته نشده است، اما به گفته کاربران، توییتر قصد دارد از این روش برای تبلیغ تولیدکنندگان و ایجاد شبکه آن‌ها استفاده کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جهرم استان فارس - با این وجود می‌توان انتظار - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جهرم استان فارس - داشت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جهرم استان فارس - در آینده برندهای بیشتری به سمت این شبکه اجتماعی و استفاده از فلیت‌ - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جهرم استان فارس - برای محتوای خود روی بیاورند.

در حال حاضر واکنش‌های کاربران به این ویژگی تا حدودی منفی است، زیرا آن‌ها از فلیت به عنوان یک راه سریع برای وضعیت سایر افراد یاد می‌کنند و نمایش محتوای تبلیغاتی در این بخش از اپلیکیشن ممکن است باعث خشم کاربران این شبکه اجتماعی شود.

توییتر در چند وقت گذشته توجه زیادی به راه‌های جدیدی برای درآمدزایی داشته است و پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جهرم استان فارس - از این نمایش تبلیغات در فلیت را مورد آزمایش خود قرار داده بود. از دیگر راهکارهای توییتر برای درآمدزایی می‌توان به آزمایش توییت‌های قابل خرید اشاره کرد که البته هنوز در فرمت تبلیغات وجود ندارد.

در کنار این موارد، با «Twitter Blue» هم روبه‌رو هستیم که یک سرویس اشتراکی است و هزینه ماهانه ۳ دلار از کاربران طلب می‌کند. در نهایت امکان فروش بلیت برای «Spaces» برای کاربران فراهم می‌شود که بتوانند برای - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جهرم استان فارس - گفتگوهای صوتی بلیت بفروشند - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر جهرم استان فارس - و بخشی از آن به خود توییتر تعلق می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone