🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  4. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11678.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشنی که مقاومت در برابر نفوذ آب به موبایل را مجازی می‌سنجد

اپلیکیشن رایگان «Water Resistance Tester» با استفاده از حسگر فشارسنج داخل گوشی، استاندارد IP67/IP68 در مورد مقاومت در برابر نفوذ آب در گوشی‌های اندرویدی را بررسی می‌کند. اکثر گوشی‌های هوشمند پرچمدار مانند سری گلکسی S21 ...

اپلیکیشن رایگان «Water Resistance Tester» با استفاده از حسگر فشارسنج داخل گوشی، استاندارد IP67/IP68 در مورد مقاومت در برابر نفوذ آب در گوشی‌های اندرویدی را بررسی می‌کند.

اکثر گوشی‌های هوشمند پرچمدار مانند سری گلکسی S21 سامسونگ به لطف استاندارد IP68 در برابر غوطه‌وری تا عمق ۱.۵ متری آب مقاومت می‌کنند. با این وجود برای اثبات این موضوع لازم است کاربران گوشی خود را در آب غوطه‌ور کنند. اما - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سیاهکل استان گیلان - به لطف اپلیکیشن اندروید جدیدی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سیاهکل استان گیلان - به نام Water Resistance Tester اکنون کاربران می‌توانند از بارومتر (فشارسنج) - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سیاهکل استان گیلان - گوشی خود برای بررسی مقاومت در برابر آب استفاده کنند. نکته جالب‌تر این است که برای اندازه‌گیری مقاومت گوشی خود به آب نیاز ندارید و سنسور بارومتر میزان فشار داخل دستگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سیاهکل استان گیلان - را اندازه‌گیری و اپلیکیشن تغییرات آن را مشخص می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سیاهکل استان گیلان

استفاده از این اپلیکیشن کاملا ساده است و فقط باید گزینه مربوط به شروع تست را فشار دهید. اپلیکیشن پس از انجام این آزمایش، به شما اطلاع می‌دهد که قابلیت مقاومت در برابر آب گوشی شما هنوز سالم است یا خیر. لازم به ذکر است که اگر دستگاه شما دارای درجه حفاظت یا فشارسنج نباشد، نمی‌توانید از اپلیکیشن استفاده کنید.

توسعه‌دهنده اپلیکیشن هشدار می‌دهد که اگر گوشی کاربران قدیمی است از در معرض آب قرار دادن آن خودداری کنند زیرا طی گذشت زمان، استانداردهای آن ممکن است دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سیاهکل استان گیلان - کار خود را انجام ندهند. با این حال کاربران اکنون به صورت رایگان می‌توانند اپلیکیشن Water Resistance Tester را از طریق پلی استور گوگل به صورت رایگان دریافت کنند. در حال حاضر اپلیکیشن به همراه تبلیغات ارائه شده است اما با پرداخت ۰.۹۹ دلار علاوه بر کمک به توسعه‌دهنده از شر تبلیغات خلاص خواهید شد.

این اپلیکیشن در نوع خود اولین نیست، اما به نظر می‌رسد اپلیکیشن‌های دیگری که در پلی استور گوگل موجود هستند، برای گوشی‌های قدیمی‌تر با استانداردهای متفاوت مقاومت در برابر آب طراحی شده باشد و با توجه به بررسی‌های کاربران اکنون ممکن است به صورت دقیق عملیات خود را انجام ندهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone