🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  2. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  5. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11669.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

وان پلاس نورد ۲ با تراشه دیمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک ۳۱ تیرماه از راه می‌رسد

پیش از این یکی از منابع آگاه بازار از احتمال معرفی وان پلاس نورد ۲ در دوم مردادماه (برابر با ۲۴ ژوئیه) خبر داده بود و اکنون وان پلاس به صورت رسمی تایید کرده که ...

پیش از این یکی از منابع آگاه بازار از - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آمل استان مازندران - احتمال معرفی وان پلاس نورد ۲ در دوم مردادماه (برابر با ۲۴ ژوئیه) خبر داده بود و - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آمل استان مازندران - اکنون وان پلاس به - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آمل استان مازندران - صورت رسمی تایید کرده که این گوشی هوشمند در تاریخ ۳۱ تیر ۱۴۰۰ رونمایی می‌شود.

در پوستر ارائه شده از سوی وان پلاس - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آمل استان مازندران - که زمان معرفی گوشی نورد ۲ را مشخص - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آمل استان مازندران - می‌کند، - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آمل استان مازندران - جعبه این دستگاه نیز به رنگ سیاه - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آمل استان مازندران - دیده می‌شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آمل استان مازندران

احتمالا نسل جدید سری نورد از نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد با رزولوشن فول‌ اچ‌دی پلاس و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز، پردازنده مدیاتک دیمنسیتی ۱۲۰۰، روزنه مخصوص دوربین سلفی روی نمایشگر و حسگر اثر انگشت - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آمل استان مازندران - زیر صفحه نمایش بهره خواهد برد. با وجودی که هنوز به صورت رسمی مشخصات این دستگاه تایید نشده، - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آمل استان مازندران - اما انتظار می‌رود نورد ۲ با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس کاربران قرار گیرد.

وان پلاس گوشی هوشمند جدیدش را با بهره‌مندی از دوربین سه‌گانه شامل دوربین واید ۵۰ مگاپیکسلی IMX۷۶۶، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد کرد.

در نهایت انتظار می‌رود وان پلاس نورد ۲ با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Warp Charge 30T پلاس در دسترس کاربران قرار گیرد.

هنوز طراحی ظاهری این گوشی به صورت دقیق مشخص نشده است اما انتظار می‌رود تا حدی شبیه «وان پلاس ۹» باشد. با این حال تا زمان رونمایی رسمی از نسل جدید سری نورد دو هفته دیگر باقی مانده است و برای اطلاعات بیشتر از این دستگاه باید - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آمل استان مازندران - منتظر بمانیم.

داده‌های مربوط به بنچمارک گوشی‌های هوشمند وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو اخیرا به دلیل دستکاری در نتایج و استفاده از برنامه های مخدوش کننده نتایج - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آمل استان مازندران - عملکرد از پایگاه داده بنچمارک گیک‌بنچ حذف شده بود و این شرکت در بیانیه‌ای توضیح داد به دلیل افزایش طول عمر باتری دست به چنین اقدامی زده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone