🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  3. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  4. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  5. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11677.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

«بلک ویو A100» موبایلی مجهز به دوربین مخصوص تصویربرداری در حرکت معرفی شد

بلک ویو A100 با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی سونی و قابلیت‌های مخصوص عکسبرداری در حین حرکت و فوکوس روی سوژه‌های متحرک با قیمت ۲۴۹ دلار معرفی شد. بلک ویو A100 محصول جدیدی است که به تازگی ...

بلک ویو A100 با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی سونی و قابلیت‌های مخصوص عکسبرداری در حین حرکت و فوکوس روی سوژه‌های متحرک با قیمت ۲۴۹ دلار معرفی شد.

دوربین بلک ویو A100 قادر است به سرعت در صحنه‌های متحرک اقدام به تصویربرداری بدون هیچ گونه تاری کند. حسگر فوق پیشرفته دوربین می‌تواند به صورت بهینه اقدام به فوکوس خودکار روی سوژه‌های پرسرعت تنها در طی ۰.۰۳ ثانیه کند. عکاسی پیاپی نیز قادر است ۱۰ فریم در ثانیه را ثبت نماید که در مقایسه با - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کاشان استان اصفهان - سایر گوشی‌های هوشمند، رقم قابل قبولی محسوب می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کاشان استان اصفهان

لنز اصلی دوربین به حسگر ۱۲ مگاپیکسلی توسعه یافته توسط سونی مجهز شده است که از پیکسل‌هایی با اندازه ۱.۴ میکرومتر بهره می‌برد که امکان ثبت جزئیات بیشتر در شرایط بد عکاسی و نور کم را فراهم می‌کند. به دلیل تراکم مناسب پیکسل‌ها، پردازش تصاویر ثبت شده به آسانی امکان‌پذیر است و به دلیل صرف زمان کمتر برای پردازش، امکان گرفتن تعداد عکس بیشتری مقدور است.

استفاده از فناوری فوکوس خودکار دوگانه (DPAF) که بیشتر در محصولات پریمیوم دیده می‌شود، می‌تواند به فوکوس ثابت و روان کمک کند که در طیف وسیعی از شرایط - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کاشان استان اصفهان - متنوع عکاسی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کاشان استان اصفهان - و فیلمبرداری پاسخگو است. لرزشگیر VCM بسته نیز می‌تواند عملکرد بهتری نسبت به - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کاشان استان اصفهان - نمونه‌های باز از خود نشان دهد و علاوه‌بر کاهش لرزش، به بهبود عملکرد فوکوس نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کاشان استان اصفهان - کمک کند. ویژگی‌های مرتبط با HDR هم می‌توانند خروجی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کاشان استان اصفهان - فیلمبرداری را مخصوصاً در حالت ویژه شب، ارتقاء دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کاشان استان اصفهان

سایر مشخصات - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کاشان استان اصفهان - اصلی بلک ویو A100 شامل تراشه مدیاتک هلیو P70 در کنار ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی می شود. نمایشگر ۶.۶۷ اینچی دستگاه از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر کاشان استان اصفهان - می‌برد و باتری ۴۶۸۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی آن را برعهده دارد. اتصال NFC نیز برای پرداخت‌های آسان در دسترس کاربران قرار گرفته است. سیستم‌عامل دستگاه به صورت پیش‌فرض DokeOS 2.0 است که براساس اندروید ۱۱ توسعه یافته است. بلک ویو A100 با قیمت ۲۴۹ دلار در فروشگاه رسمی سازنده، قابل سفارش است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone