🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کهک استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کهک استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  3. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  4. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11693.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ از قلم S Pen پرو پشتیبانی می‌کند

سامسونگ برای معرفی گوشی‌های تاشو جدیدش آماده می‌شود و در حالی که امسال خبری از نسل جدید گلکسی نوت نخواهد بود، پشتیبانی از قلم S Pen به گلکسی زد فولد ۳ اضافه می‌شود. حالا مشخص ...

سامسونگ برای معرفی گوشی‌های تاشو جدیدش آماده می‌شود و در حالی که امسال خبری از نسل جدید گلکسی نوت نخواهد بود، پشتیبانی از قلم S Pen به گلکسی زد فولد ۳ اضافه می‌شود. حالا مشخص شده این موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کهک استان قم - تاشو از قلم S Pen پرو پشتیبانی می‌کند.

گلکسی S Pen پرو سامسونگ در ژانویه ۲۰۲۱ در - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کهک استان قم - کنار نسخه استاندارد برای گلکسی S21 اولترا معرفی شد، اما تا به امروز کره‌ای‌ها آن را روانه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کهک استان قم - بازار نکرده‌اند. حالا این قلم با شماره مدل EJ-P5450 از سوی FCC تاییدیه دریافت کرده که دستگاه‌های سازگار با آن را مشخص می‌کند.

با توجه به چنین تاییدیه‌ای، باید منتظر عرضه قلم جدید سامسونگ در آینده - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کهک استان قم - نزدیک - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کهک استان قم - باشیم. طبق این تاییدیه، قلم S Pen پرو با گلکسی نوت ۱۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کهک استان قم - لایت، گلکسی S21 اولترا 5G، - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کهک استان قم - گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا، تبلت‌های سری گلکسی تب S7، - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کهک استان قم - گلکسی تب S6 و گلکسی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کهک استان قم - زد - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کهک استان قم - فولد ۳ 5G سازگار خواهد بود و البته به رابط کاربری One UI 3.1 یا جدیدتر هم نیاز دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کهک استان قم

این قلم جدید سامسونگ از ارتباط بلوتوث LE بهره می‌برد که به معنای پشتیبانی از قابلیت‌هایی مانند Air Actions خواهد بود. این - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کهک استان قم - قلم همچنین نسبت به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کهک استان قم - مدل استاندارد ابعاد بزرگتری دارد - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کهک استان قم - و به یک باتری داخلی هم مجهز شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کهک استان قم

در حال حاضر نمی‌دانیم سامسونگ چنین قلمی را درون جعبه گلکسی زد فولد ۳ قرار می‌دهد یا اینکه کاربران باید آن را بطور جداگانه سفارش دهند. البته انتظار داریم که با توجه به کاهش قیمتی که گزارش‌ها از آن - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کهک استان قم - خبر می‌دهند، قلم S Pen پرو بطور جداگانه فروخته شود.

سامسونگ در تاریخ ۲۰ مرداد از جدیدترین محصولاتش شامل گلکسی زد فولد ۳، زد فلیپ ۳، گلکسی بادز ۲ و گلکسی واچ ۴ - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کهک استان قم - رونمایی می‌کند و احتمال معرفی گلکسی S21 FE هم در این مراسم وجود - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کهک استان قم - دارد. گلکسی زد فولد ۳ در کنار پشتیبانی از قلم، احتمالا به دوربین سلفی زیر نمایشگر هم مجهز می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone