🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  4. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  5. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11682.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل گلس می‌تواند لنز فرنل و نمایشگر متحرک داشته باشد

هدست واقعیت افزوده اپل موسوم به «اپل گلس» ممکن است برای رفع مشکل تاری ناشی از حرکت از نمایشگر متحرک استفاده کند و در عین حال با لنز فرنل وزن هدست را پایین نگه دارد. ...

هدست واقعیت افزوده اپل موسوم به «اپل گلس» ممکن است برای رفع مشکل تاری ناشی از حرکت از نمایشگر متحرک استفاده کند و در - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لارستان استان فارس - عین حال با لنز فرنل وزن هدست را پایین نگه دارد.

بر اساس اطلاعاتی که از دو - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لارستان استان فارس - پتنت جدید اپل به دست آمده، این شرکت به دنبال استفاده از فناوری‌های جدید و پیشرفته در زمینه نمایشگر اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لارستان استان فارس - گلس است - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لارستان استان فارس - تا این دستگاه برتر از تمام رقبا باشد. در پتنت اول که ۲۹ اوت ۲۰۱۹ به ثبت رسیده، به تکنیکی برای رفع مشکل تاری - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لارستان استان فارس - ناشی از حرکت اشاره شده است. اپل می‌گوید می‌توان حسگرهایی را در هدست قرار داد تا حرکات دستگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لارستان استان فارس - را شناسایی کنند.

سپس اطلاعات مربوط به حرکات میان-فریمی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لارستان استان فارس - به دست آمده و از آن برای تنظیم عملگری استفاده می‌شود که در نمایشگر قرار می‌گیرد. این عملگر نمایشگر را در جهت مخالف تغییرات میان-فریمی حرکت می‌دهد. به‌علاوه، این سیستم می‌تواند حرکات میان-فریمی پیکسل‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لارستان استان فارس - را روی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لارستان استان فارس - صفحه شناسایی کرده و از این مؤلفه هم برای تنظیم عملگر استفاده کند. در نتیجه، حرکات تقریبا خنثی شده و تاری صفحه کاهش می‌یابد.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لارستان استان فارس

در پتنت دوم به استفاده از لنز فرنل برای کاهش وزن نمایشگر اپل گلس اشاره - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لارستان استان فارس - شده است. هدست‌های VR برای نمایش صحیح تصویر در نمایشگری که با فاصله نزدیکی در مقابل چشم کاربر قرار گرفته، از مجموعه‌ای از لنزها استفاده می‌کنند. اپل در این پتنت می‌گوید لنزهای مدنظر این شرکت دارای سطح محدبی به سمت نمایشگرند که به کاربر اجازه می‌دهد تصویر را ببیند. خود نمایشگر می‌تواند تخت - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لارستان استان فارس - یا خمیده باشد و لنزها هم در صورت نیاز از خمیدگی صفحه استفاده کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لارستان استان فارس

در طرح پیشنهادی اپل امکان استفاده از دو لنز فرنل وجود دارد که یکی نور صفحه را با توجه به یک الگوی توزیع خاص تنظیم می‌کند و دیگری می‌تواند نوری را که به لنز تابانده می‌شود، - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر لارستان استان فارس - گردآوری کرده و آن را به چشم کاربر برساند. استفاده از این سیستم موجب کاهش میزان استفاده از شیشه می‌شود و وزن هدست را پایین می‌آورد.

البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که اپل به تناوب پتنت‌های مختلفی را به ثبت می‌رساند، ولی لزوما از همه آن‌ها استفاده نمی‌کند و موارد بالا هم ممکن است هرگز در یک محصول مصرفی به کار گرفته نشوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone