🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  2. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  3. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: نحوه مکش در جاروبرقی چگونه است؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11664.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت به کارمندان خود ۱۵۰۰ دلار پاداش همراهی در شرایط سخت کرونا می‌دهد

با گذشت بیش از یک سال از همه گیری کرونا در جهان، مایکروسافت قصد دارد با تخصیص بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری، به کارمندان واجد شرایط خود رقمی برابر با ۱۵۰۰ دلار پاداش برای همراهی در ...

با گذشت بیش از یک سال از همه گیری کرونا در جهان، - تعمیرات جارو برقی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مایکروسافت قصد دارد با تخصیص بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری، به کارمندان واجد شرایط خود رقمی برابر با ۱۵۰۰ دلار پاداش برای همراهی در شرایط سخت کرونا هدیه بدهد.

ظاهرا در یکی از یادداشت‌های داخلی شرکت، این موضوع عنوان  شده است که ردموندی‌ها با اختصاص بودجه‌ای حدود ۲۰۰ میلیون دلار به پاس قدردانی از همراهی آنها در سال منحصر به - تعمیرات جارو برقی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - فرد و  پرچالش هدیه بدهد.

تعمیرات جارو برقی در شهر شاهین شهر استان اصفهان

«کاتلین هوگان» - تعمیرات جارو برقی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مدیر ارشد مایکروسافت، روز گذشته توضیحاتی در مورد این پاداش مطرح کرد. این هدیه به تمام کارکنان واجد شرایط در ایالت متحده و - تعمیرات جارو برقی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شعب بین‌المللی اهدا خواهد شد. همچنین مایکروسافت این پاداش را به تمام کارکنان با سمت پایین‌تر از - تعمیرات جارو برقی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ردیف شغلی معاون شرکت که از تاریخ ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ یا قبل از آن مشغول به کار - تعمیرات جارو برقی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بوده‌اند اهدا می‌کند، با این وجود کارگران پاره وقت و کسانی که به صورت ساعتی کار می‌کنند نیز شامل این پاداش خواهند شد.

مایکروسافت حدود ۱۷۵ هزار کارمند در سراسر جهان دارد و با وجود اینکه شرکت‌های «لینکدین»، «گیت‌هاب» و «زنی‌مکس» زیرمجموعه مایکروسافت محسوب می‌شوند، کارمندان آن‌ها واجد - تعمیرات جارو برقی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شرایط دریافت این پاداش نیستند.

طی سال‌های گذشته شرکت‌های دیگری نیز هدایای مشابهی را به کارمندان خود ارائه کردند. برای مثال «مارک زاکربرگ» به تمام ۴۵ هزار کارمند فیسبوک ۱۰۰۰ - تعمیرات جارو برقی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دلار، آمازون به تمام کارگران خط تولید خود - تعمیرات جارو برقی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ۳۰۰ دلار و شرکت بریتانیایی «گروه بی‌تی» به تمام ۶۰ هزار کارمند خود حدود ۲۰۰۰ دلار پاداش اهدا کرده بودند.

مایکروسافت همچنین ادعا می‌کند که از زمان شروع بیماری همه‌گیر کرونا بیش از ۹۸ میلیون دلار به سازمان‌های غیرانتفاعی در ایالت واشنگتن کمک اهدا کرده است و قصد دارد تا پایان ماه جاری میلادی کمک‌های اهدایی خود را تا ۶۰ میلیون دلار افزایش دهد. از زمان شروع - تعمیرات جارو برقی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - همه‌گیری کرونا، مایکروسافت به دلیل پشتیبانی از خدمات ابری، افزایش فروش لپ‌تاپ و رشد بسیار خوب کنسول ایکس باکس حداقل ۱۶۰ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone