🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  3. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  4. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11683.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

ابعاد تازه‌ای از پروژه Anom اف‌بی‌آی: توسعه نسخه سفارشی اندروید برای شناسایی مجرمان

حدود یک ماه پیش در گزارشی مشخص شد که FBI از طریق توزیع گوشی‌های Anom که مجهز به یک پیام‌رسان امن تقلبی بوده‌اند، صدها گروه تبهکار را شناسایی کرده است، حالا یکی از این دستگاه‌ها ...

حدود - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آستارا استان گیلان - یک ماه پیش در گزارشی مشخص شد که FBI از طریق توزیع گوشی‌های Anom که مجهز به یک پیام‌رسان امن تقلبی بوده‌اند، صدها گروه تبهکار را شناسایی کرده است، حالا یکی از این دستگاه‌ها به دست یکی از - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آستارا استان گیلان - رسانه‌ها رسیده و بررسی‌ها نشان داده که یک نسخه سفارشی از اندروید روی آن قرار داده شده است.

تیم Motherboard که به یکی از این گوشی‌ها دسترسی پیدا کرده، می‌گوید با نسخه متفاوتی از پیکسل 4a روبرو شده که از سیستم عامل ناشناسی به - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آستارا استان گیلان - نام ArcaneOS استفاده می‌کند. این سیستم عامل دارای تنظیمات سفارشی ویژه‌ای است که آن‌ها را در گوشی‌های عادی و حتی در محصولات متمرکز بر حریم خصوصی پیدا نمی‌کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آستارا استان گیلان

برای نمونه، در این سیستم عامل هیچ فروشگاه اپلیکیشنی وجود ندارد؛ نمی‌توانید تنظیمات ردیابی بر اساس موقعیت - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آستارا استان گیلان - را تغییر دهید و فلش کردن دستگاه با فریمورهای شخص ثالث ممکن نیست، چون بوت‌لودر قفل شده و اجازه نمی‌دهد دستگاه را به شکل دستگاه‌های عادی درآورید.

برخی کاربران Anom می‌گفتند این دستگاه مبتنی بر GrapheneOS ساخته شده، اما احتمالا به آن‌ها دروغ گفته شده بود تا اعتمادشان جلب شود. البته گوشی‌های Anom از قابلیت‌هایی مثل اپ چت خصوصی (که از طریق ماشین حساب در دسترس قرار می‌گرفت) و جابه‌جایی دکمه‌های PIN کیبورد هم بهره می‌برد. همچنین، کاربران می‌توانستند با گزینه‌ای که در - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آستارا استان گیلان - صفحه قفل وجود داشت، مستقیما اطلاعات گوشی را پاک کنند. البته این ویژگی آخر به مذاق وزارت دفاع آمریکا خوش نیامد و بابت آن برخی از توسعه‌دهندگان Anom را مؤاخذه کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آستارا استان گیلان

یکی از مالکان گوشی‌های دست دوم Anom می‌گوید از موبایلی شبیه پیکسل 3a استفاده می‌کرده است. بنابراین FBI احتمالا پس از لو رفتن عملیات مجبور - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آستارا استان گیلان - شده بخشی از دستگاه‌های خود را تغییر دهد.

گزارش امروز نشان می‌دهد که FBI برای شناسایی مجرمان تا چه اندازه در اجراسازی برنامه‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آستارا استان گیلان - خود پیش می‌رود. این سازمان می‌خواست این تصور را به قاچاقچیان مواد - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آستارا استان گیلان - مخدر القا کند که گوشی در دستشان ایمن است. ولی Anom از اساس - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر آستارا استان گیلان - طوری طراحی شده بود که اطلاعات تبهکاران را در اختیار ماموران قانون قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone