🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رشت استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رشت استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  3. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11667.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی A12s سامسونگ با دریافت تاییدیه بلوتوث یک قدم به معرفی نزدیکتر شد

جدیدترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ یعنی «گلکسی M22» و «گلکسی A12s» که به نظر می‌رسد زمان معرفی آن‌ها نزدیک خواهد بود، گواهینامه بلوتوث دریافت کردند. اطلاعات گوشی گلکسی A12s سامسونگ که هنوز معرفی نشده است در ...

جدیدترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ یعنی «گلکسی M22» و «گلکسی A12s» که به نظر می‌رسد زمان معرفی آن‌ها نزدیک خواهد بود، گواهینامه بلوتوث دریافت کردند.

اطلاعات گوشی گلکسی A12s سامسونگ که هنوز معرفی نشده است در دو نسخه به شماره مدل‌های SM-A127F و SM-A127M - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رشت استان گیلان - در - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رشت استان گیلان - پایگاه داده Bluetooth SIG رویت شده است. طبق مستندات ارائه شده در این پایگاه داده، - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رشت استان گیلان - هر دو مدل گوشی سامسونگ از فناوری بلوتوث ۵.۰ و خشاب دوگانه سیم کارت برخوردار هستند. همچنین صفحه پشتیبانی گلکسی A12s در وب‌سایت فیلیپین این شرکت ایجاد شده است.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رشت استان گیلان

با توجه به شماره مدل ارائه شده، گلکسی A12s می‌تواند نسخه بهبود - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رشت استان گیلان - یافته‌ای از «گلکسی A12» باشد. سامسونگ احتمالا - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رشت استان گیلان - پردازنده یا ماژول دوربین این گوشی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رشت استان گیلان - را کمی بهبود می‌دهد یا از باتری با - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رشت استان گیلان - ظرفیت بیشتر بهره خواهد برد. همچنین با توجه به اینکه صفحه - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رشت استان گیلان - پشتیبانی دستگاه در وب‌سایت فیلیپین سامسونگ ایجاد شده است، تقریبا قطعی به نظر می‌رسد که موبایل مذکور بزودی در بازار این کشور عرضه شود.

گلکسی M22 سامسونگ نیز توسط کمیسیون - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رشت استان گیلان - ارتباطات ملی (NBTC) تایلند با شماره مدل SM-M225FV موفق به دریافت تاییدیه شده است. همچنین این گوشی هوشمند اخیرا در وب‌سایت بلوتوث SIG با شماره مدل SM-M225FV_DS رویت شده بود که با این وجود این دستگاه نیز از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند. طبق تاییدیه FCC، - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رشت استان گیلان - این گوشی سامسونگ از فناوری شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند، با این حال درون جعبه‌اش شارژر ۱۵ واتی قرار می‌گیرد.

این دستگاه در گذشته در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده بود، بنابراین از برخی مشخصاتش اطلاع - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رشت استان گیلان - داریم. برای مثال سامسونگ این محصول - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رشت استان گیلان - خود را به - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رشت استان گیلان - چیپ هلیو G80 مجهز می‌کند و آن را با سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ روانه بازار خواهد کرد. اگرچه این گوشی با ۴ - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رشت استان گیلان - گیگابایت رم در این - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رشت استان گیلان - بنچمارک رویت شده، اما احتمالا در نسخه‌های دیگری با رم‌های متفاوت هم از راه می‌رسد.

همچنین اخیرا یک فروشگاه در اروپا بدون ارائه جزئیات زیادی درباره سخت افزار این دستگاه، قیمت آن را اعلام کرده که ۲۳۹.۹۰ یورو است و شامل مالیات بر ارزش افزوده هم می‌شود.

- تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر رشت استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone