🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  2. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  3. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  4. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11685.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

فعالیت انجمن بلاک‌چین ایران از سر گرفته شد

فعالیت انجمن بلاک‌چین ایران، بعد از یک ماه توقف از سوی وزارت کشور دوباره از سر گرفته شد و به دستور وزارت کشور این انجمن باید لیست هشدارها را از روی سایت خود بردارد. امروز ...

فعالیت انجمن بلاک‌چین ایران، بعد از یک ماه توقف از سوی وزارت کشور دوباره از سر گرفته شد و به دستور وزارت کشور این انجمن باید لیست هشدارها را از روی سایت خود بردارد.

امروز و پس از نزدیک یک ماه - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گرگان استان گلستان - توقف فعالیتهای انجمن از تاریخ ۲۵ خرداد، و پس از حدود دو هفته از ارائه مستندات متعدد - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گرگان استان گلستان - درخواستی از سوی وزارت کشور، با دریافت تایید از سوی  وزارت کشور، انجمن فعالیت معمول خود را مجددا آغاز کرد.

انجمن بلاکچین ایران در بیانیه‌ای که در وبسایت رسمی خود درج کرده دلیل توقف فعالیت انجمن را درج نام «انجمن بلاکچین» اعلام کرده که برای اصلاح این موضوع دستور سریع توسط وزارت کشور صادر شده است. انجمن بلاکچین ایران همچنین اعلام کرده که از سمت وزارت کشور «از انجمن خواسته شده است که لیست هشدار را از سایت خود بر دارد، که این کار قبلا و - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گرگان استان گلستان - به صورت داوطلبانه انجام شده بود.»

این انجمن در بیانیه‌ای که منتشر ساخته تاکید به استواری اعضا و مدیران انجمن به اهداف و میثاقی که اساسنامه انجمن بر آن بنیان شده است تاکید کرده است و هدف انجمن را در متن بیانیه خود بازخوانی کرده که عینا به شرح زیر است:

«هدف - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گرگان استان گلستان - انجمن فناوران زنجیره بلوک، آشناسازی هر چه بیشتر اقشار - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گرگان استان گلستان - جامه (اعم از کاربران، استارتاپ‌ها، شرکت‌ها، دانشگاهیان، سازمان‌ها و موسسات دولتی و غیر دولتی) با کارایی و فرصت های علمی، اقتصادی و حقوقی نهفته در این فناوری و همچنین - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گرگان استان گلستان - بومی کردن آن در ابعاد گوناگون، مانند کمک به تحقیقات در حال انجام و شناسایی و ایجاد هم افزایی استعداد هایی که به صورت پراکنده فعالیت می کنند و شناسایی و تشویق و ترویج تولید دانش و فناوری در این حوزه در میان اقشار جامعه است. این انجمن تلاش می کند، هماهنگی و ارتباط میان فعالان این عرصه را آسان تر، سریع تر و بهره ورتر نماید. همچنین شناسایی بهتر این فناوری، اعضا و مخاطبان انجمن را، در استفاده بهینه از آن و جلوگیری از مشکلات احتمالی، یاری خواهد کرد.»

این انجمن در پایان بیانیه - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گرگان استان گلستان - خود به همگان اطمینان خاطر داده که «بدون چشم داشت انتفاع، با تمام وجود برای تحقق تمام و کمال آن تلاش خواهند کرد.»

شایان ذکر است فعالیت انجمن فناوران زنجیره بلوک در ۲۵ خرداد ماه به - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گرگان استان گلستان - دستور معاونت مشارکت‌های اجتماعی وزارت کشور متوقف شده بود. در آن زمان وزارت کشور از این انجمن درخواست کرد تا صورتحساب کلیه درآمدهای مالی و هزینه‌کردها بر اساس شماره حساب رسمی انجمن، گزارش کامل، مستند، شفاف و دقیق از اقدامات انجمن - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گرگان استان گلستان - طی ۲ سال اخیر و گزارش دقیق در خصوص صدور فهرست هشدار و امثالهم بدون پشتوانه فنی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گرگان استان گلستان - در سایت انجمن و با - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گرگان استان گلستان - استفاده از نام انجمن بلاکچین به وزارت کشور توضیح داده شود. تعلیق انجمن - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گرگان استان گلستان - بلاکچین ایران در حالی اتفاق افتاده بود که چندی پیش این انجمن در همکاری با انجمن - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گرگان استان گلستان - فین‌تک و سازمان نصر، سازمان خود تنظیم‌گر رمز ارز را برای ساماندهی مسئله رمزارزها در کشور و کاهش خطرات و ریسک‌های این - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گرگان استان گلستان - حوزه به راه انداخته بود. باید - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر گرگان استان گلستان - دید که با شروع کار مجدد انجمن آیا این سازمان نیز به راه خود ادامه خواهد داد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone