🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  4. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  5. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11691.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت تیمز به زودی به قابلیت واکی تاکی و فیلترهای زیبایی مجهز می‌شود

مایکروسافت قصد دارد به زودی پلتفرم تیمز را به قابلیت «بگیر و صحبت کن» (Push to Talk) مشابه واکی تاکی و همچنین فیلترهای زیبایی برای تماس‌های تصویری مجهز کند تا تجربه کاربری بهتری در اختیار ...

مایکروسافت قصد دارد به - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر دلیجان استان مرکزی - زودی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر دلیجان استان مرکزی - پلتفرم تیمز را به قابلیت «بگیر و صحبت کن» (Push to Talk) مشابه واکی تاکی و همچنین فیلترهای زیبایی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر دلیجان استان مرکزی - برای تماس‌های تصویری مجهز کند تا تجربه کاربری بهتری در اختیار افراد قرار دهد.

با قابلیت جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر دلیجان استان مرکزی - که به اختصار به آن «PTT» گفته می‌شود و سرواژه‌های کلمات «Push to Talk» است، کاربران می‌توانند قابلیتی مشابه واکی تاکی در اختیار داشته باشند و - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر دلیجان استان مرکزی - با فشردن یک دکمه بتوانند ارتباط صوتی را از طریق سامانه ابری برقرار کنند. بعد از رها کردن دکمه مذکور،‌ کاربر می‌تواند به صدای طرف مقابل گوش دهد. از این قابلیت می‌توان هم در چت‌های خصوصی و هم در کانال‌های تیمز به راحتی استفاده کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر دلیجان استان مرکزی

این ویژگی در ابتدا قرار است تنها در اختیار کاربران اندرویدی در بخش دولتی قرار بگیرد ولی با توجه به نقشه راه جدید مایکروسافت ۳۶۵، انتظار می‌رود در آینده نزدیک همه کاربران بتوانند از این قابلیت کاربردی استفاده کنند. به نظر می‌رسد ردموندی‌ها قصد دارند این قابلیت را شهریورماه امسال در دسترس عموم کاربران قرار دهند.

این قابلیت ضمن آنکه به کاربران امکان برقراری ارتباط - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر دلیجان استان مرکزی - سریع و فوری را فراهم می‌کند،‌ از امنیت بالایی نیز برخوردار است. علاوه - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر دلیجان استان مرکزی - بر این، مایکروسافت به زودی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر دلیجان استان مرکزی - فیلترهای زیبایی را نیز به پلتفرم محبوب تیمز اضافه می‌کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر دلیجان استان مرکزی - در این صورت کاربران می‌توانند در تماس‌های تصویری با استفاده از فیلترهایی که قرار است به این برنامه اضافه شود، با چهره زیباتری ظاهر شوند. مایکروسافت در حال توسعه ویژگی‌های جدیدی است که به موجب آن امکان تنظیم نور و برخی ویژگی‌های مربوط به فیلترهای زیبایی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر دلیجان استان مرکزی

به نظر می‌رسد ویژگی‌های مربوط به فیلتر زیبایی می‌تواند توجه برخی کاربران را به خود جلب کند و نوعی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر دلیجان استان مرکزی - مکمل برای سایر ویژگی‌ها از جمله امکان تنظیم پس زمینه مجازی خواهد بود.

مایکروسافت اولین شرکتی نیست که چنین قابلیت‌هایی را به پلتفرم خود اضافه می‌کند و پیش از این نیز کاربران اپلیکیشن زوم می‌توانستند از ویژگی‌های مشابهی بهره - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر دلیجان استان مرکزی - ببرند. انتظار می‌رود فیلترهای زیبایی و ویژگی‌های مرتبط با آن ماه آینده به پلتفرم تیمز اضافه و در دسترس عموم کاربران قرار گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone