🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  3. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  4. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11673.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

واتساپ قابلیت انتخاب کیفیت تصاویر را نیز در دسترس کاربران قرار می‌دهد

هفته گذشته نسخه بتا واتس‌اپ به قابلیت جدید «کیفیت آپلود ویدیو» مجهز شد که امکان آپلود محتوای ویدیویی در سه کیفیت مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌داد. اکنون واتساپ همین ویژگی را برای تصاویر ...

هفته گذشته نسخه بتا واتس‌اپ به قابلیت جدید «کیفیت آپلود ویدیو» مجهز شد که امکان آپلود محتوای ویدیویی در سه کیفیت مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌داد. اکنون واتساپ همین ویژگی را برای تصاویر نیز تست می‌کند.

در حال حاضر، تمام محتوای - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رودبار استان گیلان - تصویری که - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رودبار استان گیلان - توسط اپلیکیشن واتساپ به اشتراک گذاشته می‌شود، به صورت خودکار فشرده‌سازی شده و کیفیت آن نیز تا حدی کاهش پیدا می‌کند. اما وب‌سایت «WABetaInfo» که اخبار مربوط به واتس‌اپ را منعکس می‌کند، اعلام کرده  که در نسخه بتا واتس‌اپ v2.21.14.6 قابلیت جدیدی در اختیار کاربران قرار گرفته - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رودبار استان گیلان - که - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رودبار استان گیلان - آن‌ها علاوه بر ویدیو می‌توانند تصاویر خود - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رودبار استان گیلان - را با «بهترین کیفیت - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رودبار استان گیلان - ممکن» ارسال - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رودبار استان گیلان - کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رودبار استان گیلان

هنوز مشخص نیست که منظور واتساپ از «بهترین کیفیت» - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رودبار استان گیلان - به معنای عدم فشرده‌سازی کامل تصاویر است یا نوعی دیگر از فشرده‌سازی بدون افت کیفیت خواهد بود.

گوگل فوتوز نیز گزینه‌های مختلفی برای تصاویر در اختیار کاربران قرار می‌دهد اما در بین گزینه‌ها، یکی از آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رودبار استان گیلان - «کیفیت اصلی» نام دارد که تصاویر را با همان وضوح و کیفیت فایل اصلی ارسال می‌کند. اما در مورد کیفیت ارسال تصاویر در واتساپ هنوز اطلاعات کاملی در دست نیست. اما بی‌شک این ویژگی برای افرادی که از پیام‌رسان - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رودبار استان گیلان - واتساپ برای - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رودبار استان گیلان - ارسال تصاویر خود استفاده می‌کنند، بسیار مفید خواهد بود.

همچنین در این نسخه بتا، - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رودبار استان گیلان - گزینه مشابه دیگری برای ویدیوها نیز قرار دارد و کاربران در بخش «ذخیره سازی و داده» (storage and data) تنظیمات نسخه اندروید واتساپ می‌توانند به آن‌ - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رودبار استان گیلان - دسترسی داشته باشند. هنوز مشخص نیست که این ویژگی چه زمانی برای کاربران نسخه iOS واتساپ ارائه - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر رودبار استان گیلان - خواهد شد. هنوز مشخص نیست که ویژگی کیفیت آپلود تصاویر و ویدیوهای واتساپ از چه زمانی به صورت عمومی در دسترس کاربران قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone