🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11665.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

دوربین زیر نمایشگر اکسون ۳۰ پرو ۵G از تراکم پیکسلی دو برابر بیشتر از نسل قبل بهره می‌برد

پوستر منتشر شده از سوی ZTE تایید می‌‌کند که دوربین زیر نمایشگر زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ پرو ۵G از تراکم پیکسلی ۴۰۰ پیکسل در اینچ بهره می‌برد که ۲ برابر بیشتر از نسل قبلی است. تراکم ...

پوستر منتشر - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سنقر استان کردستان - شده از سوی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سنقر استان کردستان - ZTE تایید می‌‌کند که دوربین زیر نمایشگر زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ پرو ۵G از - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سنقر استان کردستان - تراکم پیکسلی ۴۰۰ پیکسل - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سنقر استان کردستان - در اینچ بهره می‌برد که ۲ برابر بیشتر از نسل قبلی است.

تراکم پیکسلی بیشتر منجر به افزایش کیفیت تصاویر، وضوح بهتر و کمتر - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سنقر استان کردستان - مات شدن تصویر می‌شود. شاید بتوان گفت مهم‌ترین نقطه ضعف دوربین سلفی زیر نمایشگر گوشی اکسون ۲۰ ۵G که اولین موبایل جهان - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سنقر استان کردستان - با این فناوری محسوب می‌شود، تراکم پیکسلی بسیار پایین و کیفیت نه چندان مطلوب تصاویر گرفته - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سنقر استان کردستان - شده آن است. علاوه بر این، تراکم پیکسلی بیشتر باعث می‌شود که دوربین سلفی زیر نمایشگر کمتر به چشم بیاید.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سنقر استان کردستان

به نظر می‌رسد ZTE برای گوشی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سنقر استان کردستان - جدید و آینده خود با شرکت Visionox - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سنقر استان کردستان - همکاری داشته است تا - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سنقر استان کردستان - بتوانند وضوح و کیفیت تصویر بهتری را برای دوربین زیر نمایشگر گوشی خود ارائه کنند و طبق اخبار منتشر شده، این همان چیزی است که ZTE برای تحقق آن تلاش زیادی کرده است. همچنین این شرکت - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سنقر استان کردستان - پیش از - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سنقر استان کردستان - این اعلام کرده بود نرخ‌ تازه‌سازی این گوشی نیز از ۹۰ هرتز - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سنقر استان کردستان - به ۱۲۰ هرتز افزایش پیدا خواهد کرد.

ZTE هنوز اطلاعات زیادی درباره گوشی اکسون ۳۰ پرو ۵G افشا نکرده است اما هفته گذشته - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سنقر استان کردستان - یک دستگاه که به اعتقاد برخی منابع به این گوشی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سنقر استان کردستان - مربوط می‌شود تاییدیه ۳C - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سنقر استان کردستان - چین را دریافت کرد و طبق مستندات ارائه شده دارای - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سنقر استان کردستان - باتری ۵۵ یا ۶۶ وات خواهد بود. طبق گفته برخی منابع این گوشی در تاریخ ۳۱ - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سنقر استان کردستان - تیرماه معرفی خواهد شد که با این وجود به نظر می‌رسد در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر شود.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سنقر استان کردستان

پیش از این درباره - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سنقر استان کردستان - ZTE عنوان شده بود که این شرکت به دنبال ثبت رکورد دیگری است و قصد دارد موبایلی با رم ۲۰ گیگابایتی عرضه کند. همچنین این شرکت در رویداد MWC شانگهای برای اولین بار از سیستم تشخیص - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر سنقر استان کردستان - چهره سه‌بعدی زیر نمایشگر رونمایی کرده بود اما به نظر نمی‌رسد در گوشی جدید اکسون ۳۰ شاهد آن باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زگما نوشته شده درتاریخ 1403/02/16
سلام سایت ***** جارو برقی دوو DAVCW90-20L شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین گارانتی در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone