🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  3. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  4. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  5. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11698.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

در اندروید ۱۲ می‌توانید پیش از اتمام دانلود، بازی‌ها را تجربه کنید

گوگل در رویداد Game Developer Summit از قابلیت جدیدی برای بازی‌های اندرویدی رونمایی کرد که مدت زمان لازم برای اجرای بازی‌ها را تقریبا نصف می‌کند. در اندروید ۱۲ پیش از پایان دانلود می‌توانید بازی‌ها را ...

گوگل در رویداد Game Developer - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خلخال استان اردبیل - Summit از قابلیت جدیدی برای بازی‌های اندرویدی رونمایی کرد که مدت زمان لازم برای اجرای بازی‌ها را تقریبا نصف می‌کند. در اندروید ۱۲ پیش از پایان دانلود می‌توانید بازی‌ها را تجربه کنید.

اسم این قابلیت جدید Play as you Download است که اجازه می‌دهد در حین دانلود، بازی‌ها را اجرا کنید و نیازی به دریافت تمامی بخش‌های اپلیکیشن نداشته باشید. بازی‌ها به‌طور میانگین بزرگ‌ترین گروه اپلیکیشن‌های موبایل به حساب می‌آیند ولی ممکن است در حالی که منتظر اتمام دانلود هستید، به سراغ اپلیکیشن دیگری مثل اینستاگرام بروید و بازی را فراموش کنید.

گوگل با این قابلیت جدید زمان انتظار برای ورود به بازی‌هایی را که حجم‌شان حدود ۴۰۰ مگابایت است، به نصف می‌رساند. اگر کاربر کنسول‌های گیمینگ بوده باشید، - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خلخال استان اردبیل - حتما با این ایده آشنایی دارید، چون سونی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خلخال استان اردبیل - هم روی پلی استیشن تقریبا همین کار را انجام می‌دهد. در تصویر متحرکی که از - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خلخال استان اردبیل - سوی گوگل منتشر شده، بازی Touchgrind BMX را می‌بینیم که ۱۲۷ مگابایت حجم دارد. وقتی کاربر روی دکمه نصب می‌زند و حدود ۲۰ درصد از محتوای برنامه دانلود می‌شود، گزینه Play در اختیارش قرار می‌گیرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خلخال استان اردبیل

این اولین تلاش گوگل برای افزایش سرعت بارگذاری بازی‌ها نیست. اهالی ماونتین ویو قبلا با قابلیت Google Play Instant به کاربران اجازه داده بودند که - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خلخال استان اردبیل - بازی‌ها را به‌طور مستقیم از داخل پلی استور اجرا کنند. ولی آن قابلیت برای آزمایش سریع بازی‌های جدید معرفی شده بود تا - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خلخال استان اردبیل - کاربران برای تست بازی‌ها نیازی به نصب نداشته باشند.

قابلیت Play as you Download هم مثل Play Instant با کمک فرمت «باندل اپلیکیشن اندروید» یا AAB عرضه می‌شود که به‌زودی جانشین فرمت قدیمی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خلخال استان اردبیل - APK خواهد شد. این ویژگی منحصر به اندروید ۱۲ است چون از - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خلخال استان اردبیل - سیستم فایل Incremental FS استفاده می‌کند. گوگل می‌گوید این سیستم فایل نوعی سیستم فایل مجازی لینوکسی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خلخال استان اردبیل - است که اجازه می‌دهد در حالی که برنامه‌ها هنوز فایل‌های منبع و دودویی خود را دانلود نکرده‌اند، اجرا شوند.

گوگل در نهایت این ویژگی را به‌صورت پیش‌فرض برای همه بازی‌هایی که با فرمت AAB ساخته شده باشند، فعال می‌کند و - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خلخال استان اردبیل - نیازی نیست که همه توسعه‌دهندگان به‌صورت دستی از این قابلیت استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دیبا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
وای وای خیلی ناراضیم از خدمات شرکت الو در تعمیر اجاق گاز و فر اسنوا SGC5-6121N در شهر خلخال. به خیرش نیومد که به منزل مشتری بیان و خودشون تعمیر کنن. ما توی روستای علی اباد زندگی می‌کنیم و برای ما خیلی مهمه که خدمات به موقع و با کیفیت بهمون ارائه بشه. ولی متأسفانه شرکت الو نتونست این رضایت رو برامون فراهم کنه. انگار که توی تعمیر اجاق گاز و فر اسنوا SGC5-6121N، شرکت الو باهوشی و دقت کافی عمل نکرده. برای من همیشه مشکل داره که تا کی دیگه باید مجدداً مشکل رو حل کنیم. ضربه‌شون به رضایت مشتری، باعث شده که از تعامل با شرکت الو به شدت بدم بیاد. 🙁



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone