🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  5. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36075.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

توییتر در حال تست پیام دایرکت رمزنگاری شده و مخفی است

به نظر می‌رسد که توییتر برنامه دارد تا پلتفرمش را به فضای امن‌تری برای کاربران تبدیل کند. یکی از دانشجویان دانشگاه ماساچوت با بررسی فایل نصب نسخه اندروید توییتر، متوجه شده که کمپانی پشت این ...

به نظر می‌رسد که توییتر برنامه دارد تا پلتفرمش را به فضای امن‌تری - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - برای کاربران تبدیل کند. یکی از دانشجویان دانشگاه ماساچوت با - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بررسی فایل نصب نسخه اندروید توییتر، متوجه شده که کمپانی پشت این سرویس در حال تست ویژگی پیام‌ دایرکت با رمزنگاری سرتاسری (end-to-end) است.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

اولین زمزمه‌ها مبنی بر حضور چت مخفی در توییتر به 18 ماه پیش باز می‌گردد. زمانی که اسنودن به جک دورسی (Jack - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - Dorsey)، مدیرعامل توییتر، پیشنهاد اضافه کردن یک گفت‌وگوی رمزنگاری شده را داد و دورسی هم در جواب - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - توییت «منطقی بوده و این چیزی است که به آن فکر می‌کنیم» را نوشت.

توییتر هر چند به خاطر ساز و کارش محبوبیت زیادی دارد اما - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - برای گفت‌و‌گوهای شخصی و - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - به واسطه بعضی حساسیت‌ها کاربران به سراغ اپلیکیشن‌های امن‌تری همانند سیگنال یا تلگرام می‌روند. بنابراین Secret Conversation می‌تواند یک برگ برنده برای این سرویس اجتماعی باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone