🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  3. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36077.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

آیفون 10 پلاس 2018 احتمالاً هم اندازه آیفون 8 و با نمایشگری بزرگتر خواهد بود

گزارش جدیدی که به واسطه وبسایت «Macotakara» منتشر شده مشخصات جدیدی از گوشی های هوشمند بعدی اپل از جمله اندازه آیفون 10 پلاس را فاش می کند. بر اساس گزارش های پیشین اپل قصد دارد در ...

گزارش جدیدی که به واسطه وبسایت «Macotakara» - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چمستان استان مازندران - منتشر شده مشخصات جدیدی از گوشی های هوشمند بعدی اپل از جمله اندازه آیفون 10 پلاس را فاش می کند.

بر اساس - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چمستان استان مازندران - گزارش های پیشین اپل قصد دارد در سال جاری - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چمستان استان مازندران - میلادی سه گوشی جدید را معرفی نماید؛ مدل های جایگزینی برای آیفون 10 فعلی که احتمالاً با - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چمستان استان مازندران - نام های Xs و Xs Plus روانه بازار می شوند و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چمستان استان مازندران - از نمایشگرهای OLED در اندازه های 5.8 و 6.5 اینچی بهره می برند. در حالی که در کنار این دو قرار است یک نمونه ارزان قیمت تر بهره مند از نمایشگر LCD با اندازه 6.1 اینچی (شاید با نام آیفون 9) روانه بازار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چمستان استان مازندران - شود.

در این گزارش ادعا شده که اطلاعات از منبعی قابل اطمینان از تأمین کننده اپل به دست آمده. بر این اساس نسخه پلاسی که قرار است جایگزین آیفون 10 فعلی شود، نمایشگری 6.5 اینچی خواهد داشت و اندازه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چمستان استان مازندران - آن تقریباً در حد آیفون 8 پلاس فعلی خواهد بود که از نمایشگری 5.5 اینچی بهره می برد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چمستان استان مازندران
در سمت راست تصویر منتسب به نسخه بهره مند از نمایشگر OLED و 6.5 اینچی در کنار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چمستان استان مازندران - آیفون 8 پلاس. - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چمستان استان مازندران - در سمت چپ تصویر متسب به مدل بهره مند از نمایشگر 6.1 اینچی از نوع LCD در کنار آیفون 10 فعلی با نمایشگر 5.8 اینچی.

با این حال اعلام شده که مدل 6.5 اینچی به میزان اندک 0.2 ضخیم تر خواهد بود و به نظر می رسد این مسئله به علت قرارگیری دوربین های اصلی آن باشد. همچنین علیرغم گزارش های پیشین این بار اعلام شده مدل ارزان قیمت تر بهره مند از نمایشگر LCD در واقع نمایشگری 6.0 اینچی (به جای 6.1 اینچی) خواهد داشت و البته از فناوری تشخیص چهره Face ID نیز بهره خواهد برد.

در مورد - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چمستان استان مازندران - نسخه 5.8 اینچی نیز اعلام شده که اندازه ای در حد آیفون 10 خواهد داشت و البته حسگر دوربین بزرگتری برای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چمستان استان مازندران - آن در نظر گرفته خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چمستان استان مازندران - شد. به این ترتیب لنز آن نیز بزرگتر خواهد بود.

در نهایت وبسایت Macotakara - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چمستان استان مازندران - ادعا کرده که فناوری Face ID در iOS 12 - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چمستان استان مازندران - از تشخیص چهره در حالت افقی نیز پشتیبانی خواهد کرد؛ قابلیتی که هنوز در نسخه فعلی iOS برای آیفون 10 ارائه نشده است.

در هر حال باید گفت که فعلاً - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چمستان استان مازندران - نمی توان هیچ یک از این اطلاعات را تأیید - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چمستان استان مازندران - یا رد کرد.

 

تماشا کنید: انتشار ویدیویی منتسب به آیفون SE 2 - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چمستان استان مازندران - با بدنه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چمستان استان مازندران - شیشه ای و حضور جک هدفون

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone