🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14407.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل مخابرات: دولت، عامل اصلی عدم رشد زیرساخت در کشور است

مدیر عامل مخابرات تأکید دارد دولت و به خصوص کمیسیون تنظیم مقررات نقش مهمی در عدم توسعه اینترنت ثابت و عدم به روز رسانی تجهیزات دارد. او می‌گوید تغییرات بنیادینی در ساختار این کمیسیون باید ...

مدیر عامل مخابرات تأکید دارد دولت و به خصوص کمیسیون تنظیم مقررات نقش مهمی در عدم توسعه اینترنت ثابت و عدم به روز رسانی تجهیزات دارد. او می‌گوید تغییرات بنیادینی در ساختار این کمیسیون باید شکل بگیرد و با طرح تغییر تعرفه‌ها موافقت شود تا سرمایه‌ لازم برای توسعه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان - زیرساخت به بازار - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان - تزریق شود.

«مجید سلطانی» در مصاحبه تفصیلی که با خبرگزاری مهر انجام داده اعلام کرده صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیازمند چرخش نقدینگی است و اگر این مهم اتفاق - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان - نیفتد، کل صنعت با - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان - مشکل مواجه می‌شود: «باید سالانه ۶ هزار میلیارد تومان به این صنعت تزریق شود تا شاهد رشد باشیم.»

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان

سلطانی علت اصلی عدم توسعه در زیرساخت‌های کشور را مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات دانسته - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان - است: «مسئول توسعه اینترنت در کشور فقط شرکت مخابرات نیست.» او باور دارد  توسعه در زیرساخت‌ها نیاز به نقدینگی دارد و با حرف و سخنرانی مشکلی حل نمی‌شود: - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان - «مخابرات از زمان خصوصی سازی ۶۰ هزار میلیارد تومان بابت مالیات، بیمه و سهم سازمان تنظیم - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان - مقررات و سهام ۲۰ درصدی دولت و سهام عدالت پول به دولت پرداخت کرده است. نزدیک ۵۰ درصد سهام مدیریتی مخابرات نیز در اختیار دولت است.» سلطانی می‌گوید این آمار و - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان - ارقام حکایت از رشد و درآمد سرشار - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان - مخابرات برای دولت دارد اما از آن سهمی به مخابرات نرسیده است:

« طبق روال استاندارد دنیا هر اپراتوری برای اینکه بتواند خودش را توسعه دهد، باید ۱۶ درصد درآمدش را سرمایه گذاری کند و زمانی که این‌طور جلوی رشد درآمد اپراتور گرفته شود و دریافتی از اپراتور افزایش یابد، دیگر چیزی نمی‌ماند که بتواند سرمایه گذاری کرده و زیرساخت را توسعه دهد.»

او شرکت مخابرات را به یک لوکوموتیو تشبیه کرده که واگن‌های زیادی را به دنبال خود می‌کشاند و حالا مشکلی که در این قطار پیش آمده باعث شده سرعت آن کند شود. او برای راه افتادن و توسعه این قطار طی ۵ سال - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان - آینده پیش بینی تزریق - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان - رقمی ۳۰ هزار میلیارد تومانی می‌کند و تاکید دارد بخشی از آن باید از طریق درآمد شرکت مخابرات به دست بیاید. سلطانی می‌گوید مصوبات کمیسیون - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان - تنظیم مقررات ارتباطات باعث کند شدن حرکت این قطار شده است و آنها در حال حاضر ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه شبکه در نظر گرفته‌اند که - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان - اگر موضوع تعرفه‌ها توسط این کمیسیون حل شود، می‌توان رقم سرمایه‌گذاری را به ۷ هزار میلیارد تومان هم رسانید. او دلیل نصب نشدن ۵ میلیون پورت VDSL در کشور را نیز به دلیل عدم توانایی سرمایه‌گذاری در این حوزه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان - مرتبط دانسته است.

مدیرعامل مخابرات ایران تاکید کرده طی سالیان گذشته مخابرات خریدار عمده کالاهای تولیدی مخابراتی در کشور در سال‌های گذشته اما - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان - اخیرا این اتفاق نمی‌تواند در این شرکت رخ دهد و دلیل آن را نیز کاهش درآمد این شرکت شرح داده است:

«علت اصلی این است که قبل از خصوصی سازی شرکت مخابرات - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان - ایران، تعرفه تلفن ثابت در بخش آبونمان و در بخش کارکرد، رشد چندانی نداشته است و مضاف بر اینکه در سال ۸۸ بعد از خصوصی سازی مخابرات نیز، این تعرفه همچنان ثابت مانده و چه بسا - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان - برخی از مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات هم باعث کاهش این درآمد شده است. برای مثال در سال ۹۲ مصوبه دولت درباره اجرای طرح هم کدی و اصرار وزارت ارتباطات به اجرای آن در کل این سال‌ها ۸ هزار میلیارد تومان به مخابرات زیان رساند. عدم افزایش تعرفه و موضوع زیانی که از این مصوبه به ما رسید، همه دست به دست هم داد و مخابرات نتوانست سرمایه گذاری لازم را در سال‌های - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان - گذشته در بخش توسعه زیرساخت‌ها انجام دهد. - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان - به بیان دیگر زمانی که جلوی درآمد گرفته می‌شود، زنجیره تزریق درآمد به صنعت، ایجاد اشتغال، استفاده از - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان - محصولات در شبکه مخابرات و در نهایت ارائه خدمات با کیفیت به مردم قطع می‌شود.»

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان

سلطانی تاکید دارد - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان - مشکل اصلی شرکت مخابرات، کاهش شدید درآمدها در بخش ارتباطات ثابت است و مخابرات تنها با دارایی‌های خود توانسته در این چند سال دوام بیاورد:

«با وجود تورم موجود در کشور هیچ افزایش درآمدی نداشتیم. برای مثال هزینه تمام شده ایجاد یک خط تلفن در سال ۸۸ حدود ۱۴۰ هزار تومان بود اما در سال ۹۸ به یک میلیون - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان - و ۸۰۰ هزار تومان و در سال - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان - ۹۹ به ۳ میلیون تومان رسیده است. در همین حال متوسط هزینه نگهداری خط تلفن در یک سال ۴۳ درصد رشد داشته است. برای خرید یک متر فیبر نوری ۲۴ کر، ما در سال ۸۸ مبلغ ۱,۶۰۰ تومان پرداخت می‌کردیم و هم اکنون باید آن را ۲۵ هزار تومان بخریم. یک دستگاه روتر با ظرفیت متوسط که در سال ۸۸ به قیمت ۷۰ میلیون تومان بود در سال ۹۹ به یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است. با این وجود درآمد مکالمات سالانه مخابرات از تلفن ثابت منفی ۲ درصد رشد داشته و از ۱,۴۸۰ میلیارد تومان در سال ۹۸ به ۱,۴۵۰ میلیارد تومان در سال ۹۹ رسیده است. اما مخابرات با دارایی‌ها و توانمندی‌هایی که داشته توانسته در این چند سال روی پا بایستد در حالی که در هیچ کشوری با این - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان - وضعیت اپراتور دوام نمی‌آورد.»

سلطانی راه حل رها شدن از این بحران‌ها را ایجاد تغییرات اساسی در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات دانسته است: «کار ریشه‌ای این است که در خصوص ساختار، اعضا و مدیریت کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تجدید نظر صورت گیرد در غیر این صورت مشکل حل نخواهد شد. بر اساس مطالعاتی که صورت گرفته در بین کشورهای - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان - توسعه یافته و در - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان - حال توسعه، وضعیت ترکیب کمیسیون - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان - رگولاتوری هیچکدام از این کشورها مانند کشور ما در اختیار یک وزارتخانه نیست. رگولاتور در همه دنیا مستقل است و با آزادی و - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان - استقلال تصمیم می‌گیرد.»

او تاکید کرده آنها خواهان افزایش قیمت مواردی هستند که به مردم مربوط نمی‌شوند تا مبادا - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان - هزینه سبدهای خانوار بالاتر برود: «پیشنهاد تغییر تعرفه در ۱۵ مورد که به مردم ربطی ندارد و به شرکت‌های تجاری (B۲B) مربوط می‌شود را به کمیسیون - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان - تنظیم مقررات ارتباطات منعکس کرده‌ایم.»

ناگفته نماند وزیر ارتباطات در ماه‌های اخیر و پس از تغییر مدیرعامل مخابرات، چندین بار در سخنرانی‌های خود - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان - با اشاره به همین گلایه‌های مدیرعامل شرکت مخابرات، تاکید کرده که مخابرات باید به جای افزایش قیمت، مدل درآمدزایی خود را تغییر دهد و سوء مدیریت را ریشه‌کن - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نهاوند استان همدان - کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کاوه نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
شرکت شما شهرک طالقانی نهاوند کار انجام میده؟
پاسخ: بله در شهرک طالقانی شهر نهاوند خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر خضرا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام، ببخشید آیا میشه برایم یک مسئله در مورد لباسشویی آبسال F2812X راحترین راه تعمیر آن را در نهاوند، منطقه کوی امام حسین بپرسم؟

خب، یکی از اشکالاتی که ممکنه برای این لباسشویی پیش بیاد اینه که موقعی که داخل شستشو کردنه کار نوکری میده باشید، بعد از چند دقیقه لباسشویی فقط جا بیخیال مونده، و هیچ علامتی از حرکت نداره. به نظر من این مشکل میتونه به خاطر شکستن یا خراب شدن کمک فشار آب باشه.

برای تعمیر این مسئله شما میتونید یا خودتون با توجه به دستورالعمل تعمیر برق و یا آب یا با تماس با تعمیرکار مطمئنی که در این منطقه کار میکنه وجوابگوی سوالات شما خواهد بود، اقدام به تعمیر این مشکل برای این لباسشویی کنید. در مورد آدرس تعمیرکار رو هم باید بگم که متاسفانه من نمیتونم به شما کمک کنم، ولی میتونید شاید با جستجوی اینترنتی یا پرسیدن از مردم اطراف خودتان به آدرس تعمیرکار مناسب برای این مشکل دست پیدا کنید.

امیدوارم مشکل شما در کوتاهترین زمان ممکن حل شه



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone